Fire unikke stile til soveværelset

Find inspiration til at indrette soveværelset i fire forskellige stilarter.

Mørk og luksuriøs indretning

Denne stilart indbyder til at indrette soveværelset i mørke nuancer med varme og tunge materialer, der giver et luksuriøst udtryk. Skab balance mellem det lyse og mørke med et lyst sengesæt tilsat mørke pyntepuder i strik eller med print. Skift det klassiske natbord ud med en bænk eller puf i stof sammen med en enkelt hylde ved siden af sengen.

Skandinavisk stil

Denne skandinaviske stil er præget af en let indretning i lyse nuancer. Et himmelblåt sengesæt sammen med grønne planter skaber en rolig atmosfære. Opbevaringsmøblerne er lyse og lette, f.eks. en bambusstige eller en let reol.

Boheme-inspireret soveværelse

Denne boheme-inspirerede stil bringer lyse og rosa nuancer ind i soveværelset, som skaber et feminint udtryk. Rosa sengetøj sammen med fine pyntepuder med blomsterprint eller velour sætter rammen for det feminine soveværelse. Brug et sminkebord eller et rosa bakkebord til opbevaring af makeup og smykker sammen med en papirslampe eller lyskæde, der skaber en hyggelig belysning.

Bring naturen indenfor

Lad dig inspirere af naturens elementer for at skabe et lyst og nordisk udtryk i dit soveværelse. Opbevaringskasser eller en hylde i træ sammen med flettede kurve skaber et naturligt look.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.