Giv dit badeværelse en opgradering med JYSKs nyheder

Giv dit badeværelse en opgradering med JYSKs nyheder

JYSKs efterårsnyheder til badeværelset kan give det lille naturlige ekstra pift til at skabe et hyggeligt sted, hvor du kan trække dig tilbage.

Er der noget mere forfriskende end at træde ud af bruseren om morgenen til et smukt indrettet badeværelse?

Efterårets badeværelseskollektion fra JYSK sætter fokus på bløde og matchende farver fra naturen kombineret med moderne design.

Laurence Muller, Category Manager for Bathroom i JYSK, ved, at det ofte kun kræver et par enkle trin og få produkter for at gøre ethvert badeværelse til en oase af komfort her i den mørke årstid.

”I vores nye kollektion fokuserer vi på de elementer, der kan hjælpe dig med at løfte badeværelset fra kun at være funktionelt til at være et rum i sig selv, som du kan dekorere, og hvor du har lyst til at være,” forklarer hun.

Den nye rosa NIKKALA sæbedispenser og tandbørsteholder kan være et harmonisk højdepunkt på håndvasken, der passer til mange forskellige badeværelsesstile.

Laurence Muller råder til at dekorere med kunstige planter: ”Potteplanter bruges ofte som et lille stykke dekoration. Det kan dog være svært at holde planter i et badeværelse på grund af de hyppige ændringer i temperatur og fugtighed. I stedet kan du bruge kunstige planter til at skabe en dynamisk og levende atmosfære.”

En anden naturlig tilføjelse til badeværelset er de nye THORMOD opbevaringsbokse af træ. De kan bruges til at sætte spot på de legende SVANESUND håndklæder lavet af 100% bomuld, som fås i gråbrun, sand og grå.

”Opbevar dine smukkeste håndklæder i en åben kurv og dine vatpinde og bomuldsrondeller i en krukke. Med disse små midler kan du let dekorere dit badeværelse,” siger Laurence Muller.

Alle nyhederne er til salg i JYSKs butikker og online på JYSK.dk fra 29. september 2020.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.