Giv hjemmet et forårsboost med ny kollektion

Giv hjemmet et forårsboost med ny kollektion

Frisk hjemmet op med forårsnyhederne fra JYSKs nye Nordic Mood-kollektion med hyggelige, varme nuancer og naturlige materialer, krydret med et strejf af friskhed, der emmer af forår.

Grønne forårsfornemmelser

Når der skal gøres forårsklar, kan grønne planter bruges som dekorative elementer, der skaber liv i hjemmets forskellige rum.

Den kunstige plante CELIUS kan med sin unikke form tilføre hjemmet et touch af grønt, og sammen med blomsterpotten SIVERT inviterer de naturen indenfor.

Den dekorative og funktionelle hængekurv INGVER er en stilfuld tilføjelse til enhver indretning og kan bruges til at hænge planter op i højden. Her komplimenterer den grønne kunstige planter ASGAR og giver rummet et perfekt naturligt look med INGVER.

Udover planteophængning kan kurven også anvendes til opbevaring af nøgler, cykellygter og andre nødvendigheder.

Harmoniske kontraster

Ved at bruge puder i indretningen er det let at skabe ekstra hygge og komfort i hjemmet.

Puderne NATTLILJA og BELLIS er begge i rolige nuancer med striber i forskellige farver, der bidrager med varme og sjæl til indretning, der kan få enhver stol eller sofa til at føles behagelig.

Giv hjemmet nyt liv med det quiltede vattæppe SOMMEREIK, der udstråler komfort og blødhed i indretningen. Det giver lidt ekstra varme på de kølige forårsaftener. Når vattæppet ikke er i brug, kan det opbevares i kurven MICHAEL, der med sin naturlige brune farve skaber en smuk kontrast til vattæppets friske blå farve.

Kurven MICHAEL er lavet af siv og har håndtag, der kombinerer smuk praktik og æstetik i ét. Med sin form er kurven perfekt til at opbevare hverdagens småting såsom magasiner, strikketøj eller tæpper – og samtidig er MICHAEL også oplagt til en picnic eller en tur på stranden.

Produkterne er nu til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Overblik over de mange forårsnyheder:

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.