Forårsnyheder inden for dekoration, lamper og kurve fra JYSK.

Hyggelige forårsnyheder til indretningen

Rolige pastelfarver og rå naturmaterialer blandt JYSKs forårsnyheder inviterer hygge og varme indenfor.

JYSK-indkøberne Tina Nymann og Susanne Bank fremhæver herunder nogle af deres personlige favoritter blandt JYSKs nyheder inden for dekoration, lamper og kurve.

Dekoration

De nye dekorationsprodukter fra JYSK spreder forårsstemning og hygge i dit hjem. Lysestagen LAURITS er lavet i offwhite stentøj, og lysestagen THORSTEN er lavet i porcelæn med en rolig, grøn farve.

”Vinter, forår, sommer eller efterår – den hygge, som stearinlys bringer til et rum, er altid velkommen, og de rette lysestager kan virkelig tilføje varme i indretningen. Vores nye lysestage LAURITS kan holde tre stearinlys på én gang, så du kan skrue ekstra op for hyggen. Lysestagen THORSTEN fungerer som to-i-en, hvor du både får en lysestage og en skulptur, der tilføjer stil til din indretning med organiske former,” afslutter Tina Nymann.

Lamper

De nye lamper fra JYSK skaber stil og hygge i hjemmet. Du finder blandt andet den sorte ”tre i en”-pendel MAGNAR, der er lavet i stål med en rund baldakin, og de tre justerbare ledninger sikrer, at du kan tilpasse lampen til lige præcis dit behov.

“Det er vigtigt at kombinere MAGNAR-pendlen med den rigtige elpære, og jeg synes, den nye dekorative elpære TORE passer perfekt. Det elegante metallook i toppen af lampen og de store elpærer er stilet, når de sættes sammen. Men lampen er ikke kun elegant. Den er også praktisk og alsidig. Den kan hænge over spisebordet, men den kan også let bruges i et mørkt hjørne af en stue eller en gang,” siger Tina Nymann.

Kurve

Kurvene fra JYSK kan holde dit rod ude af syne men samtidig inden for rækkevidde. Du finder blandt andet kurven MILAS i to forskellige størrelser og tre forskellige farver. Kurven er både foldbar og kan stables, så du let kan gennemføre forårsoprydningen i hjemmet.

MILAS har egentlig været i vores sortiment i noget tid, men nu introducerer vi en ny farve – en frisk blå, der komplimenterer de to originale farver. MILAS er både flot og funktionel. Hvis din opbevaringsplads er trang, kan du stable dem ovenpå hinanden og tilføje et mærkat, så du ikke behøver at lede efter dine ting. Du kan også folde dem sammen og pakke dem væk, hvis du ikke har brug for dem lige nu. Du kan bruge dem i køkkenet, badeværelset eller i soveværelset. De passer ind overalt,” siger Susanne Bank.

Overblik over nyhederne (normalpriser i parentes)

• Diffuser HANNES m. lys (150,- DKK)
  • Duftolie LEON (75,- DKK)
  • Pendel MAGNAR sort (299,- DKK)
  • El-pære TORE E27 (60,- DKK)
  • Batterilampe KLEMENS m. timer (350,- DKK)
  • Væghylde LAU m. to kurve (149,- DKK)
  • Kurv MILAS blå (lille 20,- DKK, stor 40,- DKK)
  • Kurv MILAS koral (lille 20,- DKK, stor 40,- DKK)
  • Kurv MILAS grå (lille 20,- DKK, stor 40,- DKK)
  • Kurv ALVAR natur (229,- DKK)
  • Skærebræt NILSSON (115,- DKK)
  • Skål SEBASTIAN grøn (125,- DKK)
  • Lysestage LAURITS offwhite (60,- DKK)
  • Lysestage THORSTEN grøn (45,- DKK)

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.