Læn dig tilbage i lune omgivelser

Sommeren nærmer sig, og det er tid til at rykke udendørs. Giv haven eller terrassen et indbydende udtryk med JYSKs udvalg af hængekøjer og hængestole, der er skabt med fokus på kvalitet, komfort og stil.

Der er mange måder at indrette hyggelige udendørsområder på. Giv for eksempel haven en romantisk stemning med hængekøjen BERGFINK, der med sin råhvide farve og klassiske og smidige design er perfekt til et par timers afslapning i eftermiddagssolen. Hæng den op i et stille hjørne af haven, og tilføj gerne en pude eller en blød plaid for ekstra komfort.

Nyd sommeren i en hængestol

Hængestole tilbyder både behagelig siddeoplevelse og er en moderne tilføjelse til ethvert udendørsområde. Hængestolen GJERN med stativ er et æstetisk flot møbel, der tilfører et minimalistisk udtryk til altanen eller terrassen. Den findes i to flotte farver: lys natur og klassisk sort.

En anden hængestol er GUNGERNE, der fås i en stilfuld grå, som perfekt komplementerer mange andre havemøbler.

Hængesofaen JUELSMINDE inviterer til afslappende stunder udenfor og er det perfekte match, hvis I er flere, der vil nyde sommeren sammen. En af JUELSMINDEs praktiske detaljer er en baldakin, der giver skygge, når solen står højest på de varme sommerdage.

Æstetiske og behagelige siddepladser

Gyngestolen DANNEMARE inviterer til afslapning og bidrager med elegance og æstetik til indretningen på terrassen. Gyngestolen giver ekstra komfort med både en sædehynde og en rygpude, begge med et slidstærkt betræk. DANNEMARE er nem at flytte, og man kan med fordel sætte sig til rette i gyngestolen med et tæppe, der kan skabe en varm og hyggelig stemning.

Den moderne loungestol HALVREBENE udmærker sig med sin naturligt lyse farve og en solid træbund, der kombineret med reb-detaljer tilføjer et rustikt og moderne udtryk til ethvert udendørsområde. Dens runde form, øreklapper og lille baldakin skaber en intim atmosfære, der udstråler komfort og stil.

Overblik over havemøblerne

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.