Masser af varme forårsnyheder til hjemmet

Masser af varme forårsnyheder til hjemmet

Det er igen blevet den tid på året, hvor hjemmet skal gøres forårsklar. JYSK har gjort det let at skabe et hjem, der emmer af forårsvarme, med masser af flotte nyheder at vælge imellem.

I år er forårsnyhederne fra JYSK fyldt med naturlige farver, materialer og former, der gør det let at bringe den varme forårsstemning helt ind i hjemmet.

Organiske former med bølgede kanter

De mange nye produkter byder blandt andet på vasen CARLO, der har en iøjnefaldende elegance med sin organiske form og bølgede kant. Den bløde, afrundede form giver vasen en rolig fremtoning uden at fylde for meget, og med sin hvide reaktive glasur er hver enkelt vase unik. I kombination med dekorationsskålen HILMIR, der også har en flot organisk form, bliver indretningen fyldt med varme og personlighed.

Hyggelig forårsstemning med stearinlys

En forårsindretning kan betyde varme og hygge. Derfor byder de nye varer fra JYSK også på flere forskellige lysestager og fyrfadsstager.

Den keramiske lysestage ANDREAS kommer i rolige nuancer af brun og sand, der står i flot kontrast til hvide og cremefarvede stearinlys. Den afrundede form understøtter den hyggelige forårsstemning og giver en flot højde til stearinlysene.

Forårsstemningen kan også opnås med fyrfadsstagen ALLAN, der er lavet af brunt glas med en hamret, struktureret overflade. Fyrfadsstagen spreder et smukt lys og tilfører en personlig varme til hjemmet. ALLAN kan lyse op til hyggelige middage og sprede forårets varme stemning i alle hjemmets kroge.

Æstetiske kurve til forårsoprydningen

Når hjemmet skal være klar til foråret, benytter mange også muligheden til at få ryddet op. Med de mange nye kurve fra JYSK er det let at skabe orden uden at gå på kompromis med stilen.

Kurven BJERGI er lavet af pil og søgræs, der er smukt flettet i et charmerende og detaljeret mønster.

En anden kurv HALFRED, der også er flettet af pil, er en retro-udgave af den klassiske, vævede kurv, og med sine skrå sider har den en rustik og charmerende fremtoning, hvilket gør HALFRED både praktisk og flot.

Begge kurve kommer i rolige nuancer af karamelbrun, der bringer farve og varme til hjemmet. I en kombination af retro og moderne forårsstemning er BJERGI og HALFRED perfekte til praktisk og dekorativ opbevaring i ethvert hjem.

Produkterne er nu til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Overblik over de mange forårsnyheder:

• Bestiksæt REMI stål 16stk/pk
  • Vase KNUD grå
  • Vase RUNE klar
  • Vase CARLO grå

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.