Mini-makeover på budget

Mini-makeover på budget

Et nyt år er en god anledning til at rydde ud og organisere dit hjem. Kasser og kurve i forskellige størrelser og materialer er en nem, budgetvenlig og dekorativ måde at organisere de små ting, som du gerne vil have lige ved hånden, men ikke nødvendigvis har lyst til at kigge på.

Nye pyntepuder eller pyntepudebetræk giver ikke kun et ekstra pift til din sofa, men til hele stuen. Bland farver, materialer og forskellige størrelser, så din sofa bliver cool, hyggelig og behagelig.

Bad

Også på badeværelset kan du med enkle tiltag forny looket. For eksempel kan hængeopbevaring give lidt ekstra opbevaringsplads og gør det samtidig nemt at holde orden på badeværelset og gøre de ting, du bruger hver dag, tilgængelige.

I hverdagen er det vigtigt, at badeværelset er funktionelt. Med fletkurve og trækasser får du en præsentabel opbevaring af alt lige fra håndklæder til hårtørreren. Tilføj planter og duftlys, og du får et badeværelse, der er både praktisk og pænt.

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.900 butikker og 24.000 medarbejdere i 51 lande. I Tyskland hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 34,7 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 30,5 milliarder DKK.

Pressekontakt Communications & PR Manager +45 24 80 48 08