De brændte farvenuancer er gennemgående for den nye kollektion, som kan give hjemmet et romantisk og sensommerligt strejf af natur.

Ny Nordic Mood-kollektion rummer rustik romantik

Det romantiske og rustikke er på spil i den nye Nordic Mood-kollektion, som byder sensommeren velkommen med nye produkter, der lader sig inspirere af naturen.

Der er noget helt magisk ved en solnedgang, hvor de mange farver og solens sidste stråler omfavner en, imens man nyder øjeblikket. Det er den samme følelse af at være forbundet til naturen, som går igen i den nye Nordic Mood-kollektion.

Den nye kollektion passer perfekt ind i eksempelvis udestuen, hvor man kan frembringe en følelse af romantik med den simple vase ROY, som kan pyntes med de nye blomster PER, der er formet i ru papir og holdt i brændte farver.

”PER er vores nye papirblomst, som vi ser er meget trendy på markedet lige nu. Den har utroligt mange fine detaljer og kommer i både orange, lilla og rosa, så man lave en hel buket eller holde den enkel. Stilken i metal kan desuden bøjes eller holdes, som den er, for at give blomsten forskellige udtryk,” siger Tina Nymann, der er Category Buyer i JYSK.

De brændte farvenuancer går også igen i den nye pyntepude BANKSIA, som sammen med den mere simple pyntepude GULDBLOMME kan give udestuen et romantisk og sommerligt strejf af naturfarver.

Efterårsfornemmelser

Den nye Nordic Mood-kollektion lader sig inspirere af JYSKs tema Grounded, som skal bringe følelsen af naturen ind i hjemmets indretning.

”Vi ønskede at skabe en kollektion, som kunne bevare en følelse af natur i hjemmet, når det igen bliver køligere, og vi endnu engang trækker indenfor. Her ser vi eksempelvis den nye blomsterpotte TERJE lavet i naturmaterialer, som passer perfekt med den nye høje kunstige plante TRISTAN,” fortæller Tina Nymann.

Her bliver det nemt at dekorere sofabordet med eksempelvis skålen KNUT lavet i søgræs eller træbakken GERNER, som kan pyntes med duftlyset JENS, der bringer følelsen af romantisk hygge med indenfor, når det endnu engang bliver efterår.

Den nye kollektion er til salg fra 12. juli i JYSKs butikker og på JYSK.dk.

Højdepunkter fra kollektionen

• Lanternen GUNNAR lavet i mørk træ kan med et lys både pryde udenfor på en lun sensommeraften eller skabe en stemning af rustik romantik inde i dagligstuen.
  • Pyntepuden BANKSIA kan med sit stribede mønster af naturfarver tilføje nyt liv i både sofaen, lænestolen eller på en bænk.
  • Den kunstige blomst PER lavet i papir er med sine brændte farver i orange, lilla og rosa en både nem og billig måde at tilføje lidt romantiske dekorationer til hjemmet.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.