Fotos i høj opløsning og med normalpriser kan downloades herunder eller på JYSK.dk/presse.

Sæt kulør på badeværelset med JYSKs forårsnyheder

Badeværelset bliver nogle gange lidt rigeligt hvidt i hvidt, men med disse forårsnyheder fra JYSK kan der let rettes op på det.

Et badehåndklæde i en afdæmpet nuance. En bademåtte med lidt wow-faktor. Eller matchende sæbedispenser, toiletbørste og tandkrus.

Ofte er det ikke mere, der skal til, for fuldstændig at forvandle badeværelset. Blandt JYSKs forårsnyheder til badeværelset er der heldigvis lidt af det hele.

Værd at fremhæve er ”blæksprutten” RUNDVIK, som kan hænge i bruserummet og have shampooen hængende i sine fangarme. Tandbørsten VIDJA, der er lavet af bambus, kan være et alternativ til plastikvarianterne i pangfarver. Og toilettasken KINNA, som fås i to nuancer, kan give et stilet og luksuriøst udtryk både ude og hjemme.

Alle nyhederne er til salg i JYSKs butikker og online på JYSK.dk.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.