JYSKs nye småmøbler er holdt stilrene, men udfordrer alligevel med deres farver, materialer og former.

Små møbler kan skabe stor forandring i indretningen

JYSK har netop fået en række nye møbler i sortiment, som med deres små størrelser kan passe ind i de fleste hjem.

Det er nemmere, end man lige skulle tro, at skabe en lille, men betydelig fornyelse i hjemmet. JYSK har fået en række nye småmøbler i sortiment, som passer ind lige der, hvor du tænker, der mangler lidt nyt liv. Møblerne er holdt stilrene, men udfordrer alligevel med deres farver, materialer og former.

”Jeg tror på, at farverige valg finder større og større indpas i boligindretningen. Vi bliver mere modige og tør kaste os ud i nye ting – og småmøbler er en nem måde at sætte kulør på hjemmet. Samtidig har vi arbejdet med neutrale toner som hvid og beige med enkelte detaljer i sort for at bevare den rolige, skandinaviske æstetik,” siger Rikke Høst, der er Range Manager i JYSK, om de nye møbler.

Vægskabet MALLING har blandt andet vist sig populært i JYSK, og det kommer nu i en ny nuance, støvet blå, som er en nem måde at friske et badeværelse, køkken eller spisestue op på. Et andet nyt og trendy møbel blandt JYSKs sortiment er hjørnebordet ARCH, der med træets mørke, bordeaux farve og runde former fanger alles opmærksomhed.

Små forandringer

Søger du en mere afdæmpet æstetik, finder du blandt JYSKs nyheder også det mere simple hjørnebord HALBY i farven sand, som desuden er let at flytte rundt mellem rum. Et perfekt møbel til en lejlighed, hvor det kan fungere som både natbord og møbel til entréen.

En måde at give nyt liv til det, du allerede ejer, er ved at vise dine bøger eller magasiner frem med den nye magasinholder MAGSTRUP. Hæng den eksempelvis i køkkenet med et par kogebøger, hvor du også kan placere det nye rullebord JUKKERUP, som kan udvide opbevaringen i køkkenet ved eksempelvis at opbevare krydderier og krydderurter.

De nye produkter kommer til salg i løbet af juli i JYSKs butikker og på JYSK.dk.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.