Find normalpriser og download fotos i høj opløsning herunder.

Velour og fløjl indtager hjemmet

Velour og fløjl fortsætter i trendbilledet dette efterår og har fundet vej ind i hjemmet på både møbler og tekstiler. Begge materialer har en blød og lækker struktur og overflade, som giver produkterne et luksuriøst look.

De smukke materialer findes i mange forskellige farver både på større møbler som sofaer og lænestole, men også på mindre småmøbler.

Vælg for eksempel den 70’er-inspirerede puf DARUP i mintfarvet velour eller taburetten WAVE i brændt orange eller mørkeblå. Puffen PADBORG i olivengrøn har et eksklusivt look med fine gulddetaljer.

Giv din sofa et friskt pust med en pyntepude i det trendy materiale, for eksempel den måneformede pyntepude NATTFIOL eller den runde pyntepude KUGLEASK, der findes i fire forskellige nuancer: gammelrosa, mørk koral, olivengrøn og mørkeblå.

Udvalgte produkter i velour og fløjl:

Tags

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.900 butikker og 24.000 medarbejdere i 51 lande. I Tyskland hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 34,7 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 30,5 milliarder DKK.

Pressekontakt Communications & PR Manager +45 24 80 48 08