Vinterlig inspiration til den kolde tid

Vinterlig inspiration til den kolde tid

Skab julestemning i hjemmet med den nye kollektion i serien Nordic Mood, som udstilles i JYSKs butikker fra 1. november.

Vinteren kalder på hygge og varme indenfor, og med JYSKs nye kollektion rykker den vinterlige stemning med ind i hjemmet.

Kollektionen er inspireret af nordisk jul, og brugen af gran sammen med varme, grønne nuancer er med til at understøtte sæsonen.

I kollektionen finder du blandt andet lysestager i metal og keramik med reaktiv glasur samt en lanterne til levende lys. Et dekorationsjuletræ og en krans med lys indbyder til julestemning i hjemmet sammen med julekugler med et metal shimmer-look. Desuden indeholder kollektionen bløde puder og plaider i grønne toner og velour, der giver varme i den kolde tid.

Varerne i kollektionen kan købes hver for sig og anvendes som fin dekoration eller kan med fordel købes samlet for at fuldende stemningen.

Flere af varerne er allerede til salg i butikkerne, og kollektionen udstilles samlet på en særlig plads i butikkerne fra 1. november. Alle varer kan desuden købes online på JYSK.dk

Kollektionen består af:

• Bord TAPS hvid/bambus L: 170 kr.
  • Tæppe LINNEA 130x180cm grøn: 249 kr.
  • Tæppe LINNEA 130x180cm grå: 249 kr.
  • Kurv AGNE 20x26x15cm bambus: 79,95 kr.
  • Lanterne ASGER 25x10x17cm metal: 99 kr.
  • Lysestage til fyrfadslys ROSENVARTS H18cm: 44,95 kr. pr. stk.
  • Lysestage HEULANDIT H12cm: 29,95 kr.
  • Lysestage AURVANDIL H8cm: 29,95 kr.
  • Juletræ AKTINOLIT H20cm: 44,95 kr.
  • Juletræ SPEKTROLIT: 109 kr.
  • Krans med lys FENRIS: 129 kr.
  • Pude BONDEROSE 35x50cm grøn: 139 kr.
  • Pude VANDIRIS 45x45cm: 99 kr.
  • Lysestage SIGYN 9x9x28cm: 49,95 kr.
  • Dekorationsbakke FRITS Ø30xH2cm: 49,95 kr.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.