JYSK forlænger og udbygger samarbejdet med Silkeborg-Voel

JYSK forlænger og udbygger samarbejdet med Silkeborg-Voel

JYSK og Silkeborg-Voel har netop udvidet sponsoraftalen, der nu løber frem til 2024. Samtidig hæver JYSK også sponsoratet markant.

Siden januar 2017 har der stået JYSK på fronten af de grønne trøjer hos håndboldkvinderne fra Silkeborg-Voel, og det kommer der også til fremover.

JYSK og Silkeborg-Voel har nemlig indgået en aftale, der betyder, at JYSK fortsætter som hovedsponsor for Silkeborg-Voel frem til sommeren 2024. I den nye aftale løfter JYSK samtidig sponsoratet markant.

”JYSK og Silkeborg har altid rimet godt, og derfor er det også naturligt, at vi gerne vil støtte og være med til at udvikle eliteidrætten i Silkeborg. I det forgangne år har vi forlænget og løftet sponsoraterne af Silkeborg IF og Bjerringbro-Silkeborg Håndbold, og det glæder mig, at vi nu kan gøre det samme med Silkeborg-Voel. Jeg håber samtidig, at det stærke signal fra JYSK og vores støtte til eliteidrætten kan inspirere andre virksomheder til at øge deres støtte til Silkeborgs flagskibe indenfor elitesport,” siger President & CEO i JYSK, Jan Bøgh.

Vil være en fast del af slutspillet

I Silkeborg-Voel glæder man sig også over det fortsatte samarbejde med JYSK. Det giver økonomisk sikkerhed og mulighed for at investere yderligere i klubbens bestræbelser på at blive en fast del af slutspillet.

”Vi har nu i en årrække haft et tæt samarbejde med JYSK, og vi er glade og taknemmelige over at kunne fortsætte parløbet. Vi vil gerne rykke endnu tættere på toppen af dansk håndbold, og det giver det nye sponsorat gode muligheder for,” siger direktør i Silkeborg-Voel, Mikael Bak.

Detaljerne i den økonomiske aftale ønsker parterne ikke at afsløre, men der er tale om et markant løft.

Den nye aftale træder i kraft 1. januar 2022.

JYSK er en international boligkæde med skandinaviske rødder, som gør det let at indrette alle rum i ethvert hjem samt haven.

Med over 3.000 butikker og webshops i 50 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.

Grundlægger Lars Larsen åbnede sin første butik i Danmark i 1979. I dag beskæftiger JYSK 28.400 medarbejdere.

JYSK er en del af familieejede Lars Larsen Group med en omsætning på 35,6 milliarder DKK i finansåret 2019/20. JYSKs omsætning er på 32,6 milliarder DKK i finansåret 2020/21.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.