Med åbningen af en ny butik i Tyrkiet breder JYSK sine gode skandinaviske tilbud ud til endnu flere kunder.

JYSK fortsætter ekspansionen i Tyrkiet

Med åbningen af en ny butik i Tyrkiet tilbyder JYSK nu sine gode skandinaviske tilbud til endnu flere kunder. Indtil videre med tre butikker i Istanbul og en fjerde på vej i 2024.

I maj 2023 gik JYSK ind på det tyrkiske marked med åbningen af de to første butikker. Nu udvider den internationale detailkæde sine tilbud inden for skandinavisk boligdinretning til endnu flere kunder med en tredje butik i indkøbscenteret Tepe Nautilus i Istanbul, som åbner i dag, mandag den 18. december 2023.

"Vi fortsætter vores investeringer i Tyrkiet uden at sætte farten ned. Vi ser frem til at møde vores kunder mange steder på den anatolske side af Istanbul. Vores mål er at gøre den skandinaviske oplevelse let tilgængelig for alle, både fysisk og økonomisk. Vi vil nu kunne tilbyde smukke designs til vores kunder til overkommelige priser på både den europæiske og anatolske side," siger Alexandru Bratu, der er Country Director for JYSK i Tyrkiet samt Rumænien og Bulgarien.

Den nye butik tilbyder kunderne en rummelig købsoplevelse med en bred vifte af produkter på et samlet areal på 1.421 kvadratmeter.

"På meget kort tid har vi fået vores kunders anerkendelse på det tyrkiske marked, og den interesse har afspejlet sig i vores salg. Vores succes i vores første driftsår har overgået vores forventninger. Vi vil byde kunder velkommen i mange forskellige distrikter i den nærmeste tid," siger Alexandru Bratu.

Den fjerde JYSK-butik i Tyrkiet forventes at åbne i starten af 2024.

JYSK-butikker i Istanbul, Tyrkiet

• Tepe Nautilus indkøbscenter
  • Torium indkøbscenter
  • Oasis Cadde indkøbscenter

Kategorier

JYSK er en international boligkæde med skandinaviske rødder, som gør det let at indrette alle rum i ethvert hjem samt haven.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101