JYSK i Brande udvider og genåbner med nyt koncept

Fredag den 20. marts genåbner JYSK på Vestergårdsvej 7 i Brande med masser af senge, inspiration til hjemmet og gode tilbud efter en omfattende udvidelse af både butik og lager.

Fredag den 20. marts har 23-årige butikschef Mike Kristensen sat et stort kryds i kalenderen. Selvom datoen for de fleste måske ikke betyder det store, betyder det for Mike og hans team en helt nyrenoveret JYSK-butik med plads til endnu mere inspiration og gode tilbud.

”Butikken bliver meget mere åben, lys og inspirerende at gå rundt i. Vi får helt ny belysning og lyst gulv, og så rykker vi lidt rundt i butikken, så den bliver mere overskuelig. Jeg er meget spændt på, hvad vores kunder siger til den, for jeg synes selv, den er blevet rigtig flot,” siger Mike Kristensen.

Ud over det nye butikskoncept kan man som kunde også se frem til en udvidet butik med et helt nyt lager.

”Vi bygger jo en helt ny lagerbygning på 400 kvadratmeter, og så udvider vi butikken ved at inkludere vores gamle lager, så selve butikken også bliver større,” siger Mike Kristensen og tilføjer:

”På den måde har vi mere plads til vores udstillinger, og vi kan have et større sortiment på lager og mere af det.”

Butikken genåbner fredag den 20. marts kl. 9 med gratis kaffe og kage fra kl. 8. Ud over de mange gode åbningstilbud er der også mulighed for at vinde en elevationsseng.

Det er ikke kun butikken, der skal udvides

Den nyrenoverede butik skal ud over at inspirere kunder også danne ramme for en ny elev, og ifølge Mike Kristensen er en moderne butik vejen frem, hvis man vil have de bedste talenter.

”Det er fedt, at vi bliver ved med at udvikle vores butikker, så de er med på moden. Det giver et rigtig fedt arbejdsmiljø, at medarbejderne synes, butikken er fed at være i, så det er jeg helt sikker på også vil smitte af på vores elever,” siger Mike Kristensen.

Mike har, trods sin unge alder, allerede en lang karriere i JYSK. Han startede som weekendsælger for mere end syv år siden, så han ved, hvilke muligheder JYSK kan tilbyde.

”JYSK satser jo rigtig meget på deres unge talenter, og så tror jeg ikke, der findes ret mange uddannelser, hvor man har det så godt, som vi har det i JYSK,” siger Mike Kristensen.

Om JYSK Brande:

• -Butikken ligger på Vestergårdsvej 7, 7330 Brande
  • -Butikken genåbner fredag den 20. marts kl. 9 med kaffe og kage fra kl. 8
  • -Se øvrige åbningstider og gode tilbud på JYSK.dk

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.800 butikker og 23.000 medarbejdere i 52 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 34,7 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 28,32 milliarder DKK.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.