AIR FRANCE-KLM og KLM kåret som førende indenfor digitale løsninger

AIR FRANCE-KLM er netop blevet kåret til den førende europæiske koncern indenfor luftfart på det digitale område. Citi Research har offentliggjort kåringen i “European Airlines – AirTech Revisited”. AIR FRANCE-KLM opnåede den højeste score, 119 point, i testen, som er baseret SkaiBlus score-system (DAS). Norwegian og Lufthansa fik henholdsvis 2. og 3.-plads. KLM blev kåret som det førende europæiske flyselskab på det digitale område. Tilbage i februar modtog KLM desuden YouTubes/Googles pris “Silver Play Button” for at opnå 100.000 subscribers på KLMs YouTube-kanal. KLM har været aktiv på YouTube siden 2009 og har mere end 108 millioner visninger af sine videoer. Brugerne kan abonnere på KLMs YouTube-kanal og holde sig opdateret om nye videoer via KLMs YouTube-kanal.

"Udmærkelserne kommer i kraft af hårdt arbejde og fokus på at skabe relevante, nærværende digitale løsninger for vores brugere. Vi satser massivt på det, fordi efterspørgslen på hjælp, information og inspiration stiger og derfor er det afgørende at være cutting edge på det område," siger Carina Bergqvist, der er kommunikationschef for AIR FRANCE-KLM i Norden.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe
København