Gå til indhold
Den 7. april er det International Sundhedsdag. At fokusere på menneskets og planetens velbefindende er vitalt. Og vi kan alle gøre vores del.

AIR FRANCE OG KLM HAR FORPLIGTET SIG TIL AT HJÆLPE ANDRE

Vi kan alle gøre en forskel. Air France Foundation blev etableret i 1992. Fonden finansierer projekter, der hjælper børn og unge, der er syge, handicappede eller i store vanskeligheder, i lande hvortil Air France flyver. Baseret på overbevisningen om, at adgang til uddannelse, træning, kultur- og fritidsaktiviteter udgør den bedste forberedelse til livets store rejse.

KLM har ligeledes siden 1998 haft sin egen velgørenhedsorganisation. Det er et privat KLM-medarbejderinitiativ, der yder hjælp til børn i de lande, hvortil KLM flyver. Målet er at forbedre levevilkårene for børn i deres nærmiljø på en bæredygtig måde.

Nu tilbyder Flying Blue også bæredygtige valg til medlemmer i forhold til at bibeholde deres Flying Blue status. Hos Flying Blue ønsker vi at vise vores påskønnelse til alle medlemmer, der vælger at gøre en samfundsmæssig forskel med deres Miles. Donation til velgørende organisationer vil generere XP (Experience Points). Aktivt at støtte Flying Blue medlemmer til at donere deres Miles til Flying Blue partner NGO'er giver endnu mere mening i den nuværende situation. Flere NGO’er spiller en aktiv rolle i at yde støtte til ofrene for konflikten i Ukraine: Læger uden Grænser, Giro 555, Røde Kors, Unicef.

Læs mere om donering af Miles her og vælg hvor du vil støtte.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe

København