LetsGo indfører tre nye typer medlemskaber

Det er nu muligt at være delebilist på tre forskellige måder. LetsGo giver dig nemlig mulighed for at vælge mellem tre nye typer medlemskaber: et til dig, der sjældent kører bil, et til dig, der kører bil en gang imellem og et til dig, der kører meget og lange strækninger

De nye medlemskaber er opstået efter medlemmers feedback til LetsGo. LetsGo’s direktør, Bjarke Fonnesbech håber, at det nye tiltag vil gøre det attraktiv for endnu flere at blive delebilster.

- Vi ønsker, at et medlemskab i en delebilordning skal være så fleksibelt som muligt, og derfor imødekommer vi selvfølgelig vores medlemmers ønsker, siger Bjarke Fonnesbech.

Med de tre nye typer medlemskaber er delebilordningen skræddersyet efter medlemmernes behov:

-Hvis du eksempelvis kører mange længere ture, kan du spare både tid og penge som delebilmedlem med kontingent+. Hvis du derimod sjældent har behov for en bil, men stadig gerne vil have nem adgang til en bæredygtig bil, er det nu mulighed for at være medlem uden at betale kontingent, forklarer Bjarke Fonnesbech.