Julerier på M/S Museet for Søfart

Julerier på M/S Museet for Søfart

M/S Museet for Søfart fejrer jul med pakkeleg for børn, magiske juleborde, musik i caféen og gavetilbud i butikken.

Fra lørdag d. 28. november fejrer M/S Museet for Søfart jul med aktiviteter for børn og voksne. I weekenden d. 28.-29. november er der inspiration til julebordsopdækningen, når M/S Café udstiller en række udsmykkede juleborde.

Weekenden efter, d. 5.-6. december, er der live-musik fra kl. 13 - 15 i caféen med Asta, Astrid & Felix, der synger, spiller bas og guitar. I begge weekends kan man købe pulled pork sandwiches plus en Ørbæk Santa Ale til en favorabel pris.

Førudsalg og pakkeleg

Torsdag d. 10. december holder museet ekstraordinært åbent ml. kl. 18 - 20, når der er førudsalg på alle varer (minus bøger) i museumsbutikken Cargo.

Der kan shoppes med 25 % rabat på lækre varer som Mads Nørgaards nye kollektioner (både børne- og voksentøj), spaprodukter, Yvonne Koné tasker, legetøj, smykker m.m. Fra d. 20. november vil der også være spot på udvalgte varer til gode priser - så læg vejen forbi og gør et julegavekup.

Børnene kan i hele december gå på jagt efter julemandens gaver, der gemmer sig i udstillingerne. Finder man alle gaverne, er man med i en lodtrækning om en hemmelig præmie.

Juleaktiviteter på M/S Museet for Søfart:

20. november: Fra d. 20. november er der udvalgte varer til gode priser i museumsbutikken.

Hele december: Julegavejagt på museet for børn.

28.-29. november: Udsmykkede juleborde i caféen og pulled pork sandwich plus en Ørbæk Santa Ale til en god pris.

5.-6. december: Live-musik kl. 13 i caféen med Asta, Astrid & Felix, udsmykkede juleborde samt pulled pork sandwiches plus en Ørbæk Santa Ale til en god pris.

10. december: Førudsalg i butikken ml. kl. 18 - 20. Alle varer (minus bøger) minus 25 %.

Regions