Musik, mad og mode på M/S Museet for Søfart

Musik, mad og mode på M/S Museet for Søfart

M/S Museet for Søfart fejrer kulturnatten i Helsingør den 25. september på ægte sømandsmanér. Skipperlabskovs, fadøl og musik præger aftenen, der også byder på shopping med procenter.

M/S Museet for Søfart fejrer kulturnatten i Helsingør med aktiviteter der både tilfredsstiller sulten og shoppelysten.

I museets butik - M/S Cargo - er der denne aften 20 % rabat på Mads Nørgaards nye kollektion og på de lækre tasker og punge fra Yvonne Koné.

Der er gratis adgang på museet fra kl. 17 til 22, og fra kl. 19 til 21 er der musik i caféen i form af easy listening fra Asta & Astrid, der synger, spiller bas og guitar. De har før gæstet museet med stor succes.

Caféen byder også på ægte sømandskost: Skipperlabskovs og fadøl til en favorabel pris.

Hvornår: Gratis adgang fra kl. 17 til 22 fredag den 25. september.

For yderligere oplysninger: Kommunikationsansvarlig Frederikke Møller, fm@mfs.dk mobil: 26280204.