Sundhed.dk har valgt MyDesk til implementering af fleksible arbejdspladser

Sundhed.dk implementerer fleksible arbejdspladser

I forbindelse med genåbningen har Sundhed.dk valgt MyDesk til implementering af fleksible arbejdspladser på sine lokationer i København og Odense. Fremover vil nogle dage foregå på kontorerne og andre på hjemmearbejdspladsen.

Organisationen har etableret en ny hybrid model i et 2-2 system, hvor medarbejderne arbejder på kontoret to gange og hjemme to gange i ugen. På den femte dag er det valgfrit, hvorfra man vil udføre sit arbejde. Om overgangen til det nye system udtaler direktør Morten Elbæk Pedersen: ”Corona har jo vist os alle, at hjemmearbejde fungerer, men at det også er vigtigt at se sine kolleger en gang imellem. På den her måde får vi det bedste af det hele.”

Vigtigt værktøj i hverdagen
I snart tyve år har vi kunnet tilgå Sundhed.dk for generel information om sundhed og sygdom samt vores personlige sundhedsdata via log-in med Nem-ID. Det er et samlet tilbud med digitale tjenester fra det offentlige sundhedsvæsen, som anvendes af Danske Regioner, Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse, Sundhedsstyrelsen, regioner, sygehuse og kommuner i betjeningen af borgere og sundhedsprofessionelle. Websitet er hermed en essentiel del af danskernes hverdag, og især det sidste halvandet års tid har det været et vigtigt værktøj til at kunne holde sig opdateret om COVIDs udvikling og indflydelse på samfundet.

Større fleksibilitet og tilpasning
Det virker således naturligt, at Sundhed.dk som arbejdsplads har taget stilling til sine strukturer i forbindelse med genåbning. Det er en diskussion, som mange virksomheder, heriblandt Codan, har måttet tage og er kommet frem til, at de gamle systemer ikke længere kan fungere. Vi er stolte af det nye samarbejde med Sundhed.dk og glade for, at medarbejderne er så positivt indstillede på den nye hverdag med mere fleksibilitet og mulighed for tilpasning til individet, der har en markant indflydelse på velvære.

Står jeres virksomhed også og skal tage stilling til arbejdsstrukturen og overvejer implementering af fleksible arbejdspladser, så kontakt Michael Ries på 40279941/mr@mydesk.io for en pris, og hør nærmere, hvordan MyDesk også kan hjælpe jeres virksomhed fremad.

Jesper Bo Larsen

Pressekontakt Co-founder & Partner PR & Kommunikation 26202728 LinkedIn

Implementer og administrer fleksible arbejdspladser

MyDesk er en app for virksomheder til administration og optimering af kontorer, hjemmearbejdspladser, kantinedrift, rengøring og parkering.

MyDesk
Bækkeskovvej 5