#100million: Hvordan 1 stemme kan nå 100 millioner mennesker

#100million: Hvordan 1 stemme kan nå 100 millioner mennesker

Du arbejder for et brand. En lille velgørenhedsorganisation, en ny start-up, en virksomhed med få ansatte. I har drømme, men måske ikke ressourcer til at nå så langt ud, som I ønsker jer. Ligegyldigt hvem I er, har I historier. Det handler bare om at få muligheden for at nå ud med historierne. Nu giver vi en heldig vinder chancen for at gøre netop dette - med al vores ekspertise og viden om PR og kommunikation til rådighed og helt gratis!

Mynewsdesk har lige lanceret kampagnen 100 Million Reach Challenge. Kampagnen går i al sin enkelhed ud på, at vi giver en kampagne til en virksomhed, som har en god historie. Målet er at nå ud til 100 millioner mennesker.

Men er det overhovedet muligt at nå ud til så mange mennesker? Ja, det er vi ikke i tvivl om. Vi ved, hvad vi taler om, for vi har faktisk gjort det før. I 2015 nåede vi ud til trecifrede millioner med vores kampagne Mynewsdesknow.

Se herunder, hvordan vi gjorde, og ansøg til årets kampagne, hvor vi vender fokus fra os til jer dygtige kommunikatører derude. Vi giver jer et boost, og sammen vinder vi 100 Million Reach Challenge.

Der er åbent for ansøgninger indtil 27. marts, og kampagnen skydes afsted i maj efter aftale med vinderen. Vi glæder os til at høre fra jer og læse jeres ansøgning.

”Ansøg

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk