Det bedste fra 2021

Det bedste fra 2021

2021 er ved at gå på hæld, og selvom det måske ikke blev, som vi havde forventet, har det budt på nogle nye og interessante perspektiver på PR og kommunikation. Branchen er i konstant forandring, og det samme er vores tilgang til arbejdet. Vi har ændret hvordan, hvornår og hvorfra vi arbejder. For at forberede dig bedst muligt på 2022, har vi kreeret en opsamling på vores mest populære indhold fra det seneste år.

Coffee & Communications

I løbet af 2021 havde vi over 3300 tilmeldinger fra PR- og kommunikationsproffesionelle til vores Coffee & Communications webinarer. Hvert afsnit varer kun 30 minutter og dykker ned i de mest velkendte områder inden for PR og kommunikation.

Her er vores top fire episoder:

• Write SEO friendly content
  • Turn storytelling into a fairytale
  • Write the perfect press release
  • Pitch your story to a journalist.

Vi fortsætter webinarserien i begyndelsen af 2022, så husk at følge med.

Mynewsday

Mynewsday er Mynewsdesk årlige event om PR og kommunikation. I vores 2021-version var 1500 PR- og kommunikationsprofessionelle tilmeldt for at blive klogere på fremtiden for PR og kommunikation. Det mest populære oplæg i år var af Christine Calvert, Norges ‘tekstdoktor’. Hun forklarede, blandt mange andre lærerige ting, hvordan man skiller sig ud i mængden i nutidens indholds-kaos, hvor alle vil ses og høres på samme tid.

Lær, hvordan du skaber bedre content ved at se Christines oplæg “Write well, be understood” fra Mynewsday 2021.

Vores mest populære guide: Den ultimative SEO-guide

Vil du gerne skabe en masse organisk trafik til din side og forbedre din placering på søgemaskinerne? Så vil denne SEO-guide give dig alt, du har brug for til at komme i gang.
Med flere tusinde downloads var denne guide uden tvivl den mest populære guide for året.

Vores mest populære blogindlæg: 5 ways to create more engaging content

Godt indhold skal skabe interesse. Læs vores mest populære blogindlæg og lær, hvordan du tiltrækker en loyal følgerskare og skaber engagement for dit brand.

Vi håber, du får en god afslutning for året, og at du er klar til at møde 2022 med ny inspiration og viden. Hvis du kunne tænke dig at få flere tips og mere indhold, så er du velkommen til at besøge vores bibliotek, hvor du kan finde meget mere inspiration.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk