Det sker på Mynewsday 2016

Det sker på Mynewsday 2016

Mynewsdesk er skabt for at gøre livet lettere for dig, der arbejder med kommunikation og PR. Hvert år samler vi kommunikationsbranchen til en formiddag med spændende foredragsholdere og inspiration. Dagen kalder vi Mynewsday. Denne dag er for dig, som vil få en dybere indsigt i, hvordan du skal møde morgendagens udfordringer.

I år afholdes Mynewsday den 1. november kl. 08.30-13.00 på Tivoli Hotel i København.

Storytelling på agendaen
Hos Mynewsdesk tror vi, at fremtidens succesbrands er drevet af gode historier. Mynewsday 2016 handler om storytelling, og årets talere står klar til at inspirere, engagere og dele ud af deres bedste tips til at lykkes med storytelling.

På Mynewsday får du blandt andet oplæg fra branchens dygtigste historiefortællere, indsigt i hvordan man gennemfører en succesfuld purpose-driven kampagne og viden om, hvorfor et brand ikke overlever uden dialog med kunderne.

Blandt andre Per Mikael Jensen, tidl. Direktør for Metro og TV2, står på scenen og giver sine bud på, hvordan personlig branding kan løfte en hel virksomhed.

Læs mere om talerne, temaet og hele Mynewsday her. Hele teamet hos Mynewsdesk glæder sig til en inspirerende, motiverende og faglig dag sammen med alle de 250 deltagere. Du kan stadig købe din billet her.

Positive deltagere
Nu skal vi ikke være de eneste til at tale godt om Mynewsday, så hermed giver vi ordet til nogle af deltagerne på Mynewsday 2015. De besvarede anonymt en evaluering, så de havde alle chancer for at være ærlige. Vi fik så mange fine kommentarer, som vi er stolte over:

“Jeg har været til en del oplæg og konferencer, og de har alle som en skuffet mig. Jeres oplæg var en fantastisk lysende lampe i et ret overrendt marked af uforberedte og intetsigende events”

“Det er 3. gang jeg er med, og det er det eneste event af sin slags, jeg tilmelder mig om året. Mynewsday rammer mig virkelig i mit kommunikationsarbejde og giver stof til eftertanke”

“Det var et supergodt arrangement med god faglig bredde”

De motiverer os til at gøre det endnu bedre i år. Vi ses på Mynewsday den 1. november - køb din billet her og glæd dig!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk