Sådan får du maksimalt ud af dit nyhedsrum

Sådan får du maksimalt ud af dit nyhedsrum

Da David Engstrøm startede som pressechef hos Telia Danmark oplevede han samme problem som mange andre i samme position: mangel på tid. Samtidigt voksede presset for at nå flere af de rigtige personer. Som en løsning på de tidskrævende opgaver besluttede David og hans team at teste Mynewsdesk.

“Jeg anbefaler uden tvivl Mynewsdesk. Det giver os mulighed for at bygge en pakkeløsning til journalisterne, som finder både historier, statistik, rapporter og fotos på samme sted. Min favoritfeature er analyse- og overvågningsdelen, hvor vi kan se nøjagtig hvor og hvornår og af hvem vores artikler bliver læst. Det har gjort mit arbejdsliv lettere og skaber værdi for virksomheden”, siger David Engstrøm.

I videoen her forklarer David Engstrøm, hvordan Mynewsdesk har hjulpet Telia Danmark.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk