Vi har gjort brugeroplevelsen endnu bedre på Mynewsdesk

Vi har gjort brugeroplevelsen endnu bedre på Mynewsdesk

Der sker nye ting hos Mynewsdesk for tiden! Vi fortsætter vores kontinuerlige arbejde med at forbedre vores værktøj, så din brugeroplevelse med Mynewsdesk vil være så problemfri som muligt.

Vi starter med at lette publicerings-processen, så det bliver lettere at publicere dit content, og derfor har vi delt arbejdsprocessen op i to dele:

• Skab en historie: pressemeddelelse, blogindlæg eller nyhedsindlæg. Du vil stadig kunne gøre alt, som du plejer; tilføje overskrift, resumé, brødtekst og vælge billeder. Du kan tilføje links, vælge forskellige tags og PDF version af din historie. I tillæg til dette kan du gøre det lettere for journalister at samle mere information om et emne ved at tilføje relateret content som f.eks. billeder, dokumenter og ældre pressemeddelelser.
  • Distribuer historien ved at sætte dato, reach, kategorier, lister og sociale medie-kampagner.

Vi har ikke ændret noget ved selve “Publish” funktionen, vi har bare gjort det lettere at publicere og distribuere dit content. Vi har redesignet vores interface og håber, at du kan lide det, lige så meget som vi kan.

Dette er første del af vores updates. Husk at holde øje med flere nye features som lanceres snart.

Du er meget velkommen til at give os feedback på de nye tiltag, og hvis du skulle have nogen spørgsmål så kontakt os endelig her.

Rigtig god sommer!

Mynewsdesk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk