Webinar: Journalisters syn på PR

Webinar: Journalisters syn på PR

Mød journalist for New York Times Christina Anderson og kommunikationschef på Microsoft Johanna Snickars, som i 35 minutter mødes i vores nye webinar om journalistikkens fremtid og forholdet til kommunikatører. Gå ikke glip af denne spændende diskussion om et emne, som er toprelevant for alle, der arbejder med kommunikation eller journalistik.

Derudover præsenterer Jonathan Bean, Chief Marketing & Growth Officer på Mynewsdesk, resultaterne fra Mynewsdesk’s globale journalistundersøgelse og svarer på spørgsmål som: Hvad er journalisters største frustration? Hvordan ser de på PR-ansvarlige? Hvilke kanaler findes de på?

Der bliver også mulighed for at stille spørgsmål til de tre medvirkende.

Dato: 8. juni

Tid: 11:30-12:05

Pladser: 500 (først til mølle)

Da dette er et globalt webinar med internationale gæster så afholdes det på engelsk.

Registrer dig

Vi anbefaler at downloade vores e-bog "Journalism Trends 2016" inden webinaret for at være helt opdateret på de nyeste tendenser. Her præsenterer vi data baseret på en undersøgelse med 2000 journalister og redaktører.

Om webinarets gæster

Christina Anderson, Freelancejournalist, New York Times
Christina Anderson skriver blandt andet artikler til New York Times. Hendes fokus er Skandinavien og skandinaviske forhold. Hun er født og opvokset i USA, men har boet i Sverige i 30 år.

Johanna Snickars, Kommunikationschef, Microsoft Sweden
Johanna Snickars leder det omfattende kommunikationsarbejde på Microsoft Sverige. Hendes ansvarsområder dækker over såvel intern som ekstern kommunikation, branding, krisekommunikation, sociale medier og influencer relations. Hun er en hyppigt brugt gæsteforelæser og blogger om sin passion for digital PR.

Jourhavende Pressekontakt