Nu starter årets Digital PR Awards!

Digital PR Awards fejrer 10 år - nu starter konkurrencen!

Med 1,7 millioner unikke besøgende på Mynewsdesks platform hver måned og mere end 16 000 tilmeldte journalister har Mynewsdesks kunder alle muligheder for at få ud til sin ønskede målgruppe. Ved hjælp af data kan vi se hvilke virksomheder, der er mest aktive i sine PR-aktiviteter, og hvilke nyheder som har størst rækkevidde og som engagerer. Denne data bruges i årets konkurrence for at kåre vinderne, sammen med en jury, som vurderer de nominerede og deres resultater.

På Mynewsdesk møder vi tusindvis af kommunikatører. Igennem Mynewsdesk’s Digital PR Awards vil vi hædre de bedste. I år fejrer prisen 10 år, og det gør vi ved at lade kunder fra både Danmark, Norge, Sverige og Finland kæmpe om sejren i en nordisk konkurrence.

-Vi kan se, at vores kunder bliver mere effektive ved at bruge deres presserum til at nå resultater. Gennem Digital PR Awards vil vi fortsætte med at inspirere vores kunder til at forbedre sine PR- og kommunikationsindsatser, siger Mia Nordborg, Chief Customer Success Mynewsdesk.

Nomineringer sker både eksternt og internt. Mener du, at din virksomhed eller organisation burde blive nomineret? Så send dit bidrag til Digital PR Awards - vi skal have din nominering senest 15. februar.

Mere om årets kategorier:

Newsroom of the Year

Vinderen i kategorien Newsroom of the Year udnytter presserummet optimalt og bruger hele paletten af muligheder. Vinderen publicerer velskrevne tekster, relevante billeder og videoer, husker tags og kategorier for at skabe bedre rækkevidde og giver merværdi gennem relateret materiale.

Shooting Star

Dette er kategorien for alle nye kunder i 2018! Vinderen i kategorien har i løbet af året lykkedes med at skabe et engagerende presserum, som genererer resultater målt via data.

Digital Storyteller

Prisen gives til den virksomhed/organisation, der har forstået, at storytelling er et effektivt branding- og kommunikationsværktøj. Vinderen bruger sit digitale nærvær til at fortælle historier, som andre kan lære af.

Most Successful Story in 2018

Prisen gives til den virksomhed eller organisation, som står bag årets mest læste pressemeddelelse eller nyhed. Vinderen baseres på statistik fra Mynewsdesk og kan derfor ikke nomineres.

PR Personality of the Year

I år har I mulighed for at nominere en person på jeres virksomhed eller i jeres organisation, som har gjort det lille ekstra for jeres brand det seneste år. I denne kategori lægger vi stor vægt på de personlige nomineringer, så del gerne jeres gode eksempler.

Honorary 10 Year Award

Denne kategori har en speciel plads i vores hjerter. Vi arbejder ud fra en shortlist på den eksklusive gruppe kunder, som har været med os i 10 år. Det er derfor ikke muligt at nominere i denne kategori.

De nominerede per kategori bliver præsenteret 21 februar. Følg Digital PR Awards og gå ikke glip af nogle opdateringer.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk