Mynewsdesk lancerer AI-skrivning til alle historiefortællere

Mynewsdesk lancerer AI-skrivning til alle historiefortællere

Mynewsdesk, den førende leverandør af alt-i-en-platformen til PR og kommunikation, tager endnu et skridt i retning mod at give kommunikations- og PR-folk en hjælpende hånd i deres jagt på at skabe den perfekte fortælling, da de nu tilføjer endnu et tekstudkast, der kan tilpasses alle dine historier.

Den nye funktion til AI-genererede tekstudkast lader dig lave pressemeddelelser om hvilket som helst emne med hjælp fra AI og bringer derved en ny dimension til PR-arbejdsgangen med en enkel og intuitiv tilgang til at skabe stærke og effektfulde historier.

– Vi ønsker at hjælpe vores kunder med at skabe god PR med effekt ved at kombinere menneskelig viden med styrken fra AI, fortalte Louise Barnekow, CEO hos Mynewsdesk, da Mynewsdesk først lancerede AI-genererede udkast i begyndelsen af året.

Kunderne har allerede i flere måneder kunnet skabe historier med hjælp fra AI ved at tilføje korte beskrivelser, der passer til formatet af en bestemt type pressemeddelelse, uanset om det er en produktlancering, en ny medarbejder, en presseinvitation eller en prisuddeling. Men denne seneste opdatering tager højde for alle dine behov for historier og gør det til det perfekte værktøj til de historier, der ikke naturligt passer ind i en foruddefineret ramme.

– Muligheden for at kunne skrive alt med hjælp fra AI gør det endnu nemmere og mere effektivt at lave historier. Vores mission er at skabe succes og at fortsætte med at give vores kunder funktioner, der sparer dem for tid og kræfter, samtidig med at de stadig producerer materiale af højeste kvalitet. Vi glæder os til fortsat at inkorporere og udvikle AI i Mynewsdesk-værktøjet, siger Sara Manding Holm, CPO hos Mynewsdesk.

Mynewsdesk har altid været førende inden for digitale PR-løsninger, og tilføjelsen af AI-genererede udkast samt den opdaterede funktion er ikke nogen lille bedrift. Med den stigende udbredelse af maskinlæring og AI er det at have et førsteklasses produkt som AI-genererede udkast et bevis på virksomhedens dedikation til både teknologi og kundekreds.

Adam Karseland

Pressekontakt Press contact +46 79-075 64 25