Sådan skaber du en PR-plan for succesfuld markedsføring

Sådan skaber du en PR-plan for succesfuld markedsføring

Den digitale udvikling skaber i samspil med nye innovative PR-platforme flere muligheder for, at selv små virksomheder kan nå ud med deres budskaber. I vores seneste guide Sådan udarbejder du en PR-plan forklarer vi, hvordan du kan arbejde mere effektivt med begrænsede ressourcer og stadig nå i mål med din markedsføring.

Uanset størrelsen på din virksomhed og dit markedsføringsbudget, er PR en vigtig grundsten for at skabe loyale relationer til din målgruppe. Stigningen i antallet af flere digitale kanaler og sociale medier har givet alle virksomheder bedre muligheder for at skabe mere opmærksomhed. På samme tid har der aldrig været så mange interessenter, som gerne vil høres. I vores seneste guide Sådan udarbejder du en PR-plan får du konkrete redskaber til, hvordan du skal gå til værks for at skabe en PR-plan, som når hele vejen frem til din målgruppe.

Guiden indeholder blandt andet:

• De fem vigtigste spørgsmål du skal stille dig selv for at udarbejde din PR-strategi
  • Indsigt i betydningen af hvordan PR og andre markedsføringsindsatser samarbejder
  • En gennemgang af måden hvorpå du kan bruge PR i samspil med andre kommunikationsindsatser.

Klik her for at downloade guiden!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk