Se nyheder om Covid-19 hos Mynewsdesk

Se nyheder om Covid-19 hos Mynewsdesk

Nyhedsbilledet præges stadig af én altoverskyggende nyhed: udviklingen af coronavirusset, Covid-19. Derfor kan du se nyheder relateret til emnet under den midlertidige nyhedskategori med titlen “Corona” for at samle alt på samme sted.

Hos Mynewsdesk finder man nyheder og pressemeddelelser fra offentlige aktører, NGOer og virksomheder. Mange virksomheder har vigtig information at formidle til både medier og den øvrige befolkning om udviklingen af coronavirusset. Ved at følge nyhedskategorien “Corona” får du de nyeste opdateringer med førstehåndsinformation direkte i din inbox. Du kan se alle nyheder samlede her.

– I situationer som denne er korrekt information utroligt vigtig. Både journalister og andre besøgende på platformen har efterspurgt samlet information, så de lettere kan få overblik over situationen, og hvordan de skal forholde sig, siger Polly Hussain, Chief Commercial Officer på Mynewsdesk.

Klik her for at oprette en overvågning af Coronavirusset.

Hos Mynewsdesk har vi valgt, at vores store årlige event, Mynewsday, afholdes digitalt. Mynewsday er en af de største events for de, der arbejder med kommunikation, PR og marketing og har tidligere været afholdt i København og Aarhus. I år er eventet udvidet til at omfatte alle nordiske kommunikatører med en halv dags program, hvor Nordens dygtigste indenfor branchen inspirerer til nye ideer. Tilmeld dig Mynewsday her.

For mere information, kontakt venligst;

Sara Lindström, Global PR Manager, på +46 70-288 56 15 eller på sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk