Sidste oplægsholder til Mynewsday 26/11 lagt i programmet

Sidste oplægsholder til Mynewsday 26/11 lagt i programmet

Den 26. november afholder Mynewsdesk det gratis kommunikationsevent Mynewsday på Charlottehaven I København, og nu er den sidste oplægsholder til arrangementet booket ind.

Temaet for Mynewsday er denne gang krisekommunikation, og oplægsholderne Astrid Haug, Anders Krarup og Tobias Stenbæk Bro kan se frem til selskab af en retoriker med styr på, hvordan dårlige nyheder skal overleveres.

"Krisekommunikation er ligesom al anden kommunikation – der er bare skruet op for intensiteten," siger den fjerde oplægsholder, Nikolaj Ottosen-Støtt, partner i Retorikfirmaet og underviser i retorik ved Københavns Universitet.

Nikolaj vil med afsæt i retorikken fortælle, hvordan man arbejder med krisekommunikation, spin, argumentation og selve undskyldningens natur. Eller sagt på en anden måde: Hvordan siger man på en god måde undskyld til omverdenen, medarbejderne, aktionærerne, kammeraten eller ægtefællen, hvis man har begået fejl?

De 200 pladser til Mynewsday blev revet væk på 25 timer, men der er oprettet venteliste

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk