Webinar: Fremtidens brands vinder med social listening

Webinar: Fremtidens brands vinder med social listening

Af alle vigtige værktøjer for moderne kommunikatører og marketers er et stærkt monitoreringsværktøj af sociale medier måske det vigtigste. Det er her samtalen foregår, og her potentielle kriser starter og kunders perception af brandet udveksles. Kerneopgaven indenfor kommunikation og PR er at skabe og udvikle relationer, så derfor skal brands selvfølgelig være til stede og lytte til de digitale samtaler.

Det føles næsten som at kunne læse andre menneskers tanker. Med medieovervågning også kaldet social listening får du den fulde sandhed råt for usødet, og det er der en enorm styrke i.

Tirsdag den 30. oktober taler Mynewsdesks CMO Jonathan Bean mere om social listening på webinaret “How to use Social Listening for PR.”

* OPDATERING * Webinaret har fundet sted. Her ser du optagelsen af webinaret

Tilmeld dig og få indsigt i, hvilke superkræfter du får med den rette medieovervågning, og hvorfor social listening er en af fremtidens vigtigste discipliner for succesfulde brands og kommunikatører, uanset om du arbejder B2B eller B2C.

Social listening vinder større og større indpas, både på grund af de åbenlyse fordele allerede nævnt, men også fordi den digitale sfære er overbefolket af kommunikation fra tusindvis af kilder. Det er blevet meget sværere at få dine historier ud og faktisk vide, hvor de lander, eller hvad de bliver sagt om jeres brand. Hvis du vil styre samtalen, er det et must at overvåge specielt sociale medier.
Og alle, der har haft det ansvar ved, hvilken labyrint www er blevet. Derfor, med fare for at gentage mig selv, er et stærkt værktøj der klarer mediemonitorering og social listening, en uundværlig hjælp.

I webinaret lærer du ikke blot, hvordan du lytter, men også hvad du gør med den information, du får.

Vært på webinaret er Meghan Ducille, PR manager hos Mention. Hun taler med Jonathan Bean, prisvindende marketer og CMO hos Mynewsdesk. Han har 20 års erfaring med brand positioning, strategisk partnerskab, PR og marketing automation.

Bemærk at webinaret er på engelsk.

Jourhavende Pressekontakt