Årets finalister i Digital PR Awards!

Årets finalister i Digital PR Awards!

Hvem har gjort det bedst i årets løb? Det har vi svaret på lige her, hvor vi afslører de 12 finalister i Digital PR Awards 2017. Hvert år hædrer Mynewsdesk de virksomheder, der har haft digital succes i det forløbne år. I år med helt nye kategorier, og finalister der spænder over alle brancher og med både små og store kommunikationsenheder.

Inspiration til succesfuld kommunikation
Digital kommunikation er en selvfølge for ambitiøse kommunikatører, der ønsker resultater. På Mynewsdesk møder vi tusindvis af kommunikatører. Igennem Mynewsdesk’s Digital PR Awards hædrer og fremhæver vi de bedste. De er fremragende eksempler til inspiration for andre digitale kommunikatører.

Årets kategorier og jury
Som tidligere år finder vi naturligvis Årets Newsroom, men vi kigger også på den stærke tendens om purpose-driven kommunikation i kategorien Bedste Digital Storytelling. Derudover har vi valgt 3 nye kunder, som åbnede deres newsrooms i 2017 og allerede har fået en flyvende start som Årets Stjerneskud.
Slutteligt finder vi det brand, der har det stærkeste visuelle udtryk og er bedst til at bruge levende materiale i form af billeder og videoer.

Alle ovenstående kategorier findes af en jury bestående af:

Ida Borup Klitgaard, kommunikations- og PRkonsulent hos Advice A/S
David Engstrøm, PR- og kommunikationschef hos Mercedes-Benz Danmark
Kirstine Dalsgaard Larsen, freelance journalist
Katrine Barslev, communications- & marketing manager hos Mynewsdesk og uddannet journalist

Årets 12 udvalgte finalister

Og nu til det: de 12 finalister, som er valgt ud af en større pulje med årets nominerede.

Årets Newsroom
Lidl
Apollo Rejser
Kulturværftet

Bedste Digitale Storytelling
Ærø Turist og Erhverv
AMO Toys
Verdens Skove

Årets Stjerneskud
CatalystOne
ILVA
RFRSH Entertainment

Stærkeste visuelle udtryk
Bikubenfonden
Dansk Retursystem
KIA

Stort tillykke til alle de nominerede! Vinderne annonceres i slutfebruar, og vi samler selvfølgelig deres erfaringer og tips i blogindlæg, som vi deler i Mynewsdesk’s newsroom.

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende platform for digital PR og kommunikation med mere end 5000 kunder og 77000 brugere. Den digitale tjeneste omfatter medieovervågning, nyhedsdistribution og analyseværktøjer. Mynewsdesk blev grundlagt i 2003 i Stockholm og har i dag godt 220 ansatte på kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannien og Singapore. Siden 2008 er Mynewsdesk ejet af den norske medievirksomhed NHST Media Group AS.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk