Gratis kommunikationsevent: Næste Mynewsday bliver torsdag den 14. november

Gratis kommunikationsevent: Næste Mynewsday bliver torsdag den 14. november

Torsdag den 14. november kl. 08.30 skal 200 kommunikationsinteresserede igen på hotel sammen. Der er det nemlig blevet tid til Mynewsdesks halvårlige kommunikationsarrangement Mynewsday på Hotel Skt. Petri.

De 200 deltagere til Mynewsday kan denne gang bl.a. se frem til tips til at finde virksomhedens gode historier, og til at skrive dem bedre. Senere stiller en gruppe modige journalister op til en paneldebat, hvor publikum kan stille spørgsmål frit fra leveren.

Programmet for Mynewsday november 2013 - tilmelding her

• Adam Cranfield er CMO i Mynewsdesk og velbevandret i k-branchen siden 1998 med stor fokus på digital kommunikation. Adam Cranfield fortæller om, hvad et brand newsrooms er. Han vil også komme ind på, hvordan - og ikke mindst hvorfor - flere virksomheder agerer som deres egne medier.

• Morten Münster er partner i BRO Kommunikation med over 10 års erfaring i at skrive fængende tekster - og så er han god til at lære fra sig! Morten har startet BRO Kommunikations blog, blogger selv på overbevisende.dk og er derudover forfatter til bogen Personlig indflydelse. Selv de mest erfarne tekstforfattere kan lære noget af Morten, hvad enten de skriver til pressen, bloggen, de sociale medier, print eller noget femte.

• At kunne skrive godt er dog ikke nok, hvis der ikke er nogen gode historier at fortælle. Mette Holbæk er brand manager på Politikens Forlag og tidligere mangeårig selvstændig rådgiver indenfor markedsføring og PR. Med den baggrund er hun eminent til at finde de gode historier i virksomheden og få dem fortalt til de rette modtagere.

• Hvilken PR-medarbejder har ikke prøvet at sende en pressemeddelelse, der ikke nåede i medierne? Hvad gik mon galt? Kunne man have gjort noget anderledes? Mynewsdesk samler en gruppe modige journalister til en paneldebat, hvor de i 45 minutter besvarer spørgsmål stillet af publikum.* Journalisterne er indtil videre:

Tilmelding, tid, sted og praktisk info: Tilmelding til Mynewsday foregår på denne side. Det er gratis at deltage.

Eventet finder sted torsdag den 14. november 2013 i København på First Hotel Skt. Petri. Benyt Nørreport Station ved offentlig transport. Ved ankomst med bil anbefales parkeringskælderen på Israels Plads.

Dørene åbner kl. 08.30 og arrangementet løber til ca. kl. 12.30. Mynewsdesk byder på en sandwich mellem oplæggene samt kaffe, te og frugt i løbet af dagen.

Under arrangementet bruges hashtagget #mnday på Twitter og #mynewsdesk på Instagram.

Spørgsmål kan rettes til dkevents@mynewsdesk.com, telefon 3812 3630, Facebook eller Twitter.

Mynewsdesk
Mynewsdesk er en PR-platform, hvorfra virksomheder og organisationer kan publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk