Mynewsdesk er blevet en nordisk succeshistorie – nu venter England og Asien

Mynewsdesk har i 2010 øget sin omsætning fra 30 mio. svenske kroner til 50 mio. svenske kroner, og virksomheden kan fremvise et overskud på 4 mio. Der er stor succes på det svenske hjemmemarked samt i Norge og Danmark, hvilket har medført stigende vækst.

"Vores vækst har ligget på et højt niveau siden begyndelsen. 70-95 procent vækst i omsætningen per år er naturligvis en styrkelse af vores organisation, men er også tilfredsstillende for vores aktionærer", siger Peter Ingman, adm. direktør for Mynewsdesk. Han fortsætter:

"På trods af, eller takket være, den hurtigt, stigende vækst, har vi været i stand til at udvide med nye, fantastiske medarbejdere. Vi har været i stand til at styrke alle afdelinger i virksomheden, hvilket også har medvirket til den stigende vækst.

Fra 38 medarbejdere i december 2009 er Mynewsdesk steget til 58 medarbejdere i samme måned i 2010, hvilket er en stigning på 61 procent på bare et år.

Det er ikke kun virksomhedens omsætning og personale, der er blevet forøget i løbet af det seneste år. Mynewsdesk er også vokset geografisk med nye kontorer i Norge, Danmark og Finland. Mynewsdesk havde allerede inden åbningen af de lokale kontorer i de nordiske lande en stor mængde af registrerede brugere, herunder både journalister og virksomheder, i nabolandene.

"Det har været naturligt og vigtigt for os at følge vores brugere og kunder på de markeder, hvorpå de opererer – for eksempel i de nordiske lande. Norge, som på rekordtid blev et lukrativt marked, har bidraget stort til Mynewsdesks flotte resultater i 2010", siger Peter Ingman.

I det forløbne år har Mynewsdesk også for første gang etableret en tilstedeværelse i Asien og har åbnet et nyt kontor i Singapore. Derudover påbegyndes der i april en etablering i England.

"På meget kort tid har vi fået etableret kontakt med PR-branchen, der ligeledes tror på, at Mynewsdesk har et konkurrencedygtigt produkt. Tilbage er nu det hårde arbejde for at skabe en god grobund og platform for bæredygtighed", afslutter adm. direktør Peter Ingman.

MyNewsdesk – The News Exchange Site

MyNewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. MyNewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk