Mynewsdesk inviterer til gratis arrangement om PR og kommunikation

Mynewsdesk inviterer til gratis arrangement om PR og kommunikation

Den 29. maj kl. 08:30 - 13:00 afholder Mynewsdesk endnu en gang det gratis arrangement Mynewsday. Denne gang er fokus, hvordan virksomheder og organisationer kan skabe indhold og dele det til de relevante modtagere.

Mynewsday bliver afholdt på First Hotel Skt. Petri i hjertet af København. Temaet for den første Mynewsday i 2012 er: "Hvordan kan man skabe indhold og få det spredt?" Det gratis halvdagsarrangement er for alle, hvis hjerter banker for medier, web, markedsføring, sociale medier, search, pressemeddelelser, PR eller kommunikation.

Mere selvsikre, men stadig ydmyge
Mynewsdesk har igennem det første år i Danmark gennemgået en rivende udvikling. Flere og flere danske virksomheder benytter i dag Mynewsdesk til at udsende deres pressemateriale. Derfor har Mynewsdesk denne gang valgt også at give ordet til en enkelt Mynewsdesk'er, nemlig COO Jonathan Bean, der i et eupopæisk perspektiv fortæller om de nyeste trends inden for PR og kommunikation.

Derudover har Mynewsdesk inviteret tre eksperter inden for hver deres område til at snakke om SEO, PR, sociale medier og generelle erfaringer med virksomhedskommunikation.

De inspirerende og engagerende oplægsholdere til dagen er:
Martin Karlsson: Country Manager, Mynewsdesk Danmark. Velkommen til Mynewsday!

Jonathan Bean: COO, Mynewsdesk. Hvad er de seneste trends inden for PR og kommunikation?

Kirsten Dinesen: Direktør, FrontPage PR. Hvordan skaber man content, som modtageren oplever som relevant og troværdig?

Kristian Djurhuus: Industry Manager, Google. Digitale trends i et content-perspektiv.

Jonas Klit Nielsen: CEO og Founder, MindjumpersHvad har business intelligence med content i sociale medier at gøre?

Efter oplæggene byder Mynewsdesk på en sandwich, hvorefter der afholdes en paneldebat, hvor udfordringerne ved at skabe content til nettet, de sociale medier, pressen og andre interessenter diskuteres af:

Tid, sted og praktisk info:
29. maj 2012: København, First Hotel Skt. Petri. Benyt Nørreport Station ved offentlig transport. Ved ankomst med bil anbefales parkeringskælderen på Israels Plads.

Dørene åbner kl. 08:30 og arrangementet løber til ca. kl. 12:45. Mynewsdesk byder på en sandwich mellem oplæggene samt kaffe, te og frugt i løbet af dagen.

Under Mynewsday bruges hashtagget #mnday på Twitter.

Tilmelding
Du kan tilmelde dig og dine kollegaer til Mynewsday på http://mnday.eventbrite.com/

Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Mynewsdesk på denmark@mynewsdesk.com, på telefon +45 77 99 32 79, via Facebook eller via Twitter.

Vi glæder os til at se dig!

For mere information om Mynewsdesk følg os på:

Slideshare

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. Mynewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk