Gå til indhold
Mynewsdesk Lancerer Proaktiv AI-drevet Løsning til PR-eksperter: Skaber Indhold og Ideer

Pressemeddelelse -

Mynewsdesk har gennem foråret lanceret nye AI-drevne løsninger, der gør hverdagen lettere for PR- og kommunikationsfaglige. Indtil nu har AI-løsningerne kun været i stand til at hjælpe, når man har bedt om det, men i dag lancerer Mynewsdesk en funktion, hvorved AI’en proaktivt kommer med forslag og ideer til indhold og PR-aktiviteter.

Mynewsdesk beskriver den nye funktion som en idé-generator. AI fremlægger proaktivt og automatisk skræddersyede ideer, der er relevante for brugeren, på baggrund af verdensbegivenheder, branchespecifikke trends, og de emner, en organisation eller et firma har beskæftiget sig med den seneste tid. Når brugeren har udvalgt de idéer, de ønsker at bruge, generer AI en hel tekst.

“Det er et stort skridt i den rigtige retning for udviklingen af AI-drevne løsninger for kommunikatører, og for Mynewsdesks igangværende indsats for at indbygge AI i hele produktet,” udtaler Sara Manding Holm, CPO for Mynewsdesk.

“Vi ønsker at implementere AI i vores produkt på en måde, der rent faktisk gør en forskel for de mennesker, der bruger det, og det formår vi bestemt med vores nye produkt. Det, at AI selv kommer med ideer på baggrund af brugerens miljø og branche, vil være en kæmpe hjælp for mange kommunikatører derude.”

Det er tidskrævende at arbejde proaktivt med PR og finde på nye idéer til hvad, der skal tales om og på hvilken måde. I de fleste tilfælde mangler der ressourcer til PR arbejdet. Derfor lancerer Mynewsdesk et produkt, der ikke afhænger af at brugeren beder om hjælp. I stedet bliver brugeren tilbudt hjælp, de måske ikke vidste, de havde brug for.

“Vores produkt er en naturlig udvikling for os, der stemmer overens med det, der har været vores mission siden Mynewsdesk blev grundlagt. Vi gør hverdagen lettere og mere effektiv for kommunikatører, med en proaktiv AI, der hjælper brugeren hen ad vejen. Dette produkt har fokus på det, der er kernen i hele vores vision: at hjælpe kommunikatører og organisationer til at få deres budskab igennem, samt at skabe kommunikation, der gør en forskel,” fortæller Louise Barnekow, CEO af Mynewsdesk.

Hvordan den nye funktion virker

1. Analyse: AI’en scanner dit domæne og analyserer det, du tidligere har skrevet om.
2. Forslag: Du får tilsendt 5 nye ideer hver uge eller måned, der er baseret på dit indhold, trends og begivenheder i din branche.
3. Vinkler: AI finder forskellige vinkler og kan præsentere sikre såvel som mere vovede muligheder.
4. Produktion: Udvælg din foretrukne idé og lad AI skabe det første udkast med et enkelt klik. Ved hjælp af AI justerer du derefter din tekst indtil den er færdig og klar til at blive publiceret. Det nye produkt er baseret på samarbejde mellem mennesker og AI, og brugeren er altid i sidste ende ansvarlig for, hvad der udgives.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Pressekontakt Press contact +46 79-075 64 25

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk