Mynewsdesk lancerer Social Media Newsroom

Mynewsdesk lancerer Social Media Newsroom

Nu bliver det meget enklere og mere effektivt at formidle nyheder og pressemeddelelser når Mynewsdesk lancerer Social Media Newsroom.

Ved at benytte Social Media Newsroom kan Mynewsdesks kunder ikke blot udsende pressemeddelelser, billeder og videoer, men også dele dem via forskellige sociale mediekanaler. Endvidere er det også muligt at vise indhold fra udvalgte sociale netværk og tjenester i presserummet på Mynewsdesk. Det betyder, at besøgende til virksomhedens presserum nemt kan følge med i, kommentere og dele deres seneste nyheder – uanset om det er via en dialog på Twitter, en YouTube-video eller et blog-indlæg. Det betyder også, at journalister og meningsdannere nemt kan holde sig ajour med de seneste samtaler om et emne relateret til virksomheden.

Hvad er et Social Media Newsroom?

Begrebet Social Media Newsroom har været anvendt i (online) markedsføringsverdenen i nogen tid, og mens medieeksperter ofte har lidt forskellige opfattelser af, hvad Social Media Newsroom betyder, er de er enige om, hvad et sådant bør indeholde.

Kristofer Björkman, stifter af Mynewsdesk, siger: "Det handler om at åbne sig selv, sin virksomhed og at lukke mennesker ind. Uanset om det er journalister, dine loyale kunder eller dine sværeste modstandere. Det handler om at lytte til dit publikum og engagere sig i samtaler. Om at interagere med dem, på deres betingelser. "

______________________________________________________________________

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk gør det hurtigt og enkelt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. MyNewsdesk matcher, som verdens første intenetside for udveksling af erhvervsnyt, interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og publiceres automatisk i sociale medier.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk