Mynewsdesk udnævnt til officiel partner for det globale PR-fællesskab PRCA

Mynewsdesk udnævnt til officiel partner for det globale PR-fællesskab PRCA

For at nå ud til et bredere internationalt publikum har Mynewsdesk indgået et partnerskab med “The Public Relations and Communications Association” (PRCA) ved at blive deres officielle presserums- og content management-partner.

Som markedsledende PR- og kommunikationsplatform er Mynewsdesk glade for at være blevet valgt som officiel PRCA-partner. Dette samarbejde vil støtte begge parters fælles interesse i at gøre innovative kommunikationsløsninger mulige for virksomheder af alle størrelser og vil på samme tid forenkle processen ved at dele relevant information med vigtige målgrupper.

PRCA vil komme til at bruge Mynewsdesks platform og virtuelle presserumsfunktion til at dele opdateringer og information med deres medlemmer og andre vigtige interessenter.

Generaldirektør for PRCA Francis Ingham kommenterer:

“Vi er meget glade for at blive partnere med verdens ledende alt-i-en-løsning inden for PR- og kommunikation. I en verden, hvor det er blevet stadig mere komplekst, men ikke mindre vigtigt at dele korrekte informationer online, muliggør Mynewsdesks innovative lettilgængelige platform et centralt nyhedscenter til at udsende korrekt og aktuel information. Vi ser frem til at arbejde sammen med teamet hos Mynewsdesk i mange år frem.”

Dette partnerskab vil derfor også give Mynewsdesk en rigtig god mulighed for at dele relevant brancheinformation og innovative måder til at forenkle PR- og kommunikationsarbejdet fremover.

“Som en PR-platform skabt af kommunikationsfagfolk til deres branchekollegaer er vi meget glade for, at Mynewsdesk er blevet valgt som PRCA’s officielle partner til presserum og håndtering af indhold. Vi ser meget frem til et frugtbart samarbejde og til at dele nogle af vores mest værdsatte brancheindsigter og kommunikationstips med PRCA-medlemmer verden over”, siger Lotta Laurin, Chief Marketing Officer hos Mynewsdesk.

Mynewsdesk vil deltage i den kommende PRCA-konference til juli, og vi ser frem til at annoncere yderligere partneraktiviteter i de kommende måneder.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk