Nu inviterer Mynewsdesk igen til Mynewsday

Nu inviterer Mynewsdesk igen til Mynewsday

Den 8. november kl. 08.30 slår Mynewsdesk dørene op for det gratis event Mynewsday. Arrangementet kredser som sædvanligt om emner inden for PR, kommunikation, sociale medier, journalistik og markedsføring.

Lokationen for Mynewsday er den samme som sidste gang, nemlig First Hotel Skt. Petri midt i København. Tidligere deltagere vil kunne skrive under på, at hvis man brænder for kommunikation og alt dertilhørende, så er Mynewsday et arrangement, man ikke vil gå glip af.

Hvad kommer Mynewsday til at handle om?
Mynewsdays formål er som altid at inspirere deltagerne, samt at give nogle konkrete kommunikationsværktøjer at arbejde med. Derfor har Mynewsdesk inviteret en gruppe interessante oplægsholdere til at dele ud af deres viden:

• "Virksomheder og organisationer skal i højere grad selv agere medier", lyder det i kommunikationsbranchen. For de fleste nemmere sagt end gjort. Derfor kommer en af Mynewsdesks grundlæggere, Kristofer ”Dojan” Björkman, og beretter om, hvordan virksomheder kan finde de gode historier internt ved selv at tænke som et medie.

• Et af de mest åbenlyse steder for virksomheder at dele deres historier i 2012 er naturligvis på de sociale medier. Den altid livlige Facebook-ekspert Thomas Bigum fortæller, hvilke historier der fungerer på de sociale medier, og hvordan de skal vinkles.

• Rygterne om de traditionelle mediers død er stærkt overdrevne, og omtale i disse kan stadig være af meget stor værdi for virksomheder. Hør journalist Lisbeth Kildegaard Quass fra Berlingske Media fortælle om, hvordan hun og andre journalister foretrækker at modtage virksomheders historier.

• Pressemeddelelser og markedsføring har som oftest omhandlet nyheder om virksomheden og dennes produkter, men i de senere år har flere og flere kastet sig over content marketing for at levere relevant indhold til målgruppen. Hør Joakim Ditlev fra contentmarketing.dk fortælle om, hvordan virksomheder kan kommunikere historier, der omhandler andet end nye produkter og nye direktører.

Tilmelding, tid, sted og praktisk info
Tilmelding til Mynewsday foregår her, og det hele løber af stablen den 8. november 2012 i København på First Hotel Skt. Petri. Benyt Nørreport Station ved offentlig transport. Ved ankomst med bil anbefales parkeringskælderen på Israels Plads.

Dørene åbner kl. 08:30 og arrangementet løber til ca. kl. 12:45. Mynewsdesk byder på frokost samt kaffe, te og frugt i løbet af dagen.

Under Mynewsday bruges hashtagget #mnday på Twitter og #mynewsdesk på Instagram

Har vi glemt noget?
Hvis du har nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Mynewsdesk på denmark@mynewsdesk.com, på telefon +45 38 12 36 30, via Facebook eller via Twitter.

Vi ses!
PS: Mynewsday er ganske gratis at deltage i! Derfor vil vi sætte stor pris på, at du afmelder dig, hvis det skulle ske, at du ikke kan deltage.

For mere information om Mynewsdesk følg os på:

Slideshare

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. Mynewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk