Nyt event om PR, journalistik og sociale medier til Social Media Week

Nyt event om PR, journalistik og sociale medier til Social Media Week

Onsdag den 20. februar kl. 11:30 afholder Mynewsdesk eventet ”Social media and the web is changing PR and journalism. Deal with it!” som en del af Social Media Week Copenhagen. Her vil der blive sat fokus på, hvordan virksomheder og journalister navigerer i det nye sociale medielandskab, og hvordan PR, markedsføring og journalistik ikke længere er, som det var engang.

Den 18. februar og fire dage frem lægger København gader, stræder og lokaler til Social Media Week, når det for første gang bliver afholdt på dansk jord. Mynewsdesk holder eventet Social media and the web is changing PR and journalism. Deal with it!, og supplerer dermed de ca. 75 andre events, der bliver holdt i København i løbet af ugen.

Hvad er Social Media Week?
Social Media Week er en række arrangementer og oplæg verden over, der handler om, hvordan sociale medier påvirker vores hverdag økonomisk, kulturelt og socialt. Alle arrangementer er gratis at deltage i og bliver afholdt af både virksomheder og enkeltpersoner. Udover København bliver Social Media Week denne gang også også afholdt i Hamborg, Miami, New York, Milano, Lagos, Singapore, Tokyo, Paris og Washington DC.

Til Mynewsdesks arrangement er der oplæg fra:

• Kristofer ”Dojan” Björkman, grundlægger og Chief Visionary Officer, Mynewsdesk
    • Kristofer Björkman grundlagde Mynewsdesk i 2003 og har inden da opsamlet erfaring som journalist, entreprenør og meget andet. Kristofer vil fortælle om, hvordan virksomheder og organisationer må og skal gøre deres PR mere socialt.
  • Jonathan Bean, COO, Mynewsdesk
    • Jonathan Bean pudser hvert år krystalkuglen og finder frem til de trends, der rører sig inden for online PR. Hør hans bud på trenderne for 2013, og hvordan de påvirker arbejdsgangen for kommunikatører, marketers og PR-medarbejdere.
  • Andreas Ekström, journalist ved Sydsvenskan og forfatter til flere bøger, bl.a. Google-koden.
    • Andreas Ekström fortæller med en kritisk og humoristisk vinkel, hvordan journalister anno 2013 benytter Google og sociale medier til at finde og skrive den gode historie. Andreas er en oplægsholder, som man absolut ikke bør gå glip af.

Tilmelding, tid, sted og praktisk info
Tilmelding foregår via Social Media Weeks hjemmeside. Arrangementet foregår onsdag den 20. februar kl. 11:30-13:00 i Dansk Design Center på H.C. Andersens Boulevard. Til arrangementet bruges hashtagget #smwsocialpr på Twitter. Eventuelle spørgsmål og kommentarer kan stilles via denmark@mynewsdesk.com, på telefon +45 3812 3630, via Facebook eller via Twitter.

Følg Mynewsdesk på:

Slideshare

Mynewsdesk
Mynewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. Mynewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk