Social media newsroom på din hjemmeside med Mynewsdesk

Social media newsroom på din hjemmeside med Mynewsdesk

Mynewsdesk udvider omfanget af sine tjenester og tilbyder nu virksomheder og organisationer muligheden for at integrere social media newsroom på deres egen hjemmeside.

Med Mynewsdesks nye produkt Hosted Newsroom kan virksomheder og organisationer enkelt få overblik og kontrol over pressesiderne på deres hjemmeside og øvrige platforme. Via Mynewsdesk offentliggøres presseinformationen på hjemmesiden samt på alle sociale medier og netværk. Oplysningerne er således altid synkroniserede mellem hjemmesiden og øvrige platforme, hvilket betyder, at journalister og andre interesserede altid har adgang til de senest opdaterede nyheder og informationer, uanset hvor de søger.

Synkroniseringen gør, at alle funktioner, der findes i Mynewsdesks social media newsroom, er inkluderet. Designet er tilpasset virksomhedens visuelle identitet og alt opdateres med Mynewsdesks publiceringsværktøj. Presse- og kommunikationsansvarlige behøver derfor kun at opdatere fra én platform, hvilket sparer tid og mindsker afhængigheden af en webmaster eller et kompliceret CMS-system.

- Med lanceringen af Hosted Newsroom kan virksomheder og organisationer nå journalister og andre nøglepersoner på deres egne præmisser via deres egen hjemmeside," siger Jonathan Bean, COO for Mynewsdesk og fortsætter: "Mynewsdesk har i flere år udviklet løsninger for både journalister og kommunikationsfolk. Med Hosted Newsroom har vi udviklet en løsning, der møder begge parters behov. Det sparer både tid og gør udvekslingen af nyheder og information mere effektiv"

Hvordan virker det?

Med Hosted Newsroom kan brugeren vælge de farveskemaer, skrifttyper og logoer som passer til virksomhedens visuelle identitet sammen med et unikt domænenavn til hjemmesiden.

Hosted Newsroom er en del af Mynewsdesk Premium-abonnement.

MyNewsdesk – The News Exchange Site

MyNewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. MyNewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk