Gå til indhold
Strålende kundeanmeldelser til Mynewsdesk i G2s kvartalsrapport for foråret 2022

Pressemeddelelse -

I sin nylige kvartalsrapport meddelte den førende side til kundeanmeldelser G2, at Mynewsdesk er blevet tildelt fire forskellige badges i G2s PR- og kommunikationskategorier.

G2 er verdens største tech-markedsplads, hvor virksomheder og brugere kan opdage, anmelde og finde den teknologi, de har brug for til at opnå deres potentiale. Badges tildeles virksomheder som et resultat af positive anmeldelser fra verificerede kunder og brugere. I den nyligt udgivne G2-rapport blev Mynewsdesk tildelt i alt fire badges, inklusiv tre “leder”-badges og et “brugerne elsker os”-badge.

Velrenommerede sider til anmeldelser som G2 benyttes i stigende grad af brugere og potentielle kunder til at verificere deres beslutninger eller til at vise skjulte sandheder om en tjeneste. Virksomheder bliver både lovprist og undersøgt åbent, hvilket forpligter dem til at handle på konstruktiv kritik frem for at berolige utilfredse kunder.

Mynewsdesk har gjort sig fortjent til de fire G2-badges som et resultat af den positive feedback omkring bl.a. deres distribution af pressemeddelelser såvel som deres evner til at nå ud til medier og influencere.

“Som en SaaS-virksomhed i PR-industrien er Mynewsdesk begejstrede for at være på modtagersiden af den bedste PR, en virksomhed kan få baseret på positive kundeanmeldelser. På samme tid holder vi skarpt øje med problemer eller bekymringer, som vores brugere deler. Dette hjælper os med at lære, hvad vi kan forbedre fremadrettet”, siger Sara Manding Holm, produktionschef hos Mynewsdesk.

Det er værd at bemærke, at kunder også nævner Mynewsdesks gratis guider, blogindlæg og ressourcer som en positiv merværdi. Et tydeligt tegn på, at det er vejen frem for virksomhederne at tilbyde gode råd uden om den traditionelle produktsupport.

Læs mere om de forskellige G2-badges på G2-websitet.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk