Daniel Wagnerius, CTO Mynewsdesk & Louise Barnekow, CEO Mynewsdesk

Pressemeddelelse -

Vi introducerer hermed Mynewsdesk CoPilot: 4,000 kommunikationsfolk har netop fået nye AI-kræfter

I dag tager Mynewsdesk deres hidtil største skridt i forhold til at ændre den måde, hvorpå folk arbejder med PR og earned media, idet AI nu integreres på hele platformen. PR-folk kan fremover få hjælp til at generere ideer til historier, skabe indhold, blive matchet med de rigtige journalister og måle deres PR-effekt - alt sammen på ét sted, fuldt automatiseret og drevet af AI.

CoPilot er en kreativ partner, der støtter kommunikationsfolk i alt, hvad de gør. Med funktionen Idea Generator kan brugerne ubesværet få adgang til en strøm af skræddersyede forslag til indhold, der passer specifikt til deres brands identitet. CoPilot indeholder også en sofistikeret match-funktion, der kan analysere indhold for at finde de bedste journalister, hvilket sikrer, at alle budskaber når ud til det mest modtagelige og relevante publikum.

– AI er ved at blive den nye standard, ikke kun inden for PR, men i alle brancher. Vi forstår, at den hurtige udvikling af AI kan være overvældende, siger Louise Barnekow, CEO hos Mynewsdesk. Med lanceringen af CoPilot sigter vi mod at forenkle denne kompleksitet ved at levere en pålidelig, tilgængelig og samarbejdsvillig AI-løsning, der forbedrer vores brugeres PR-indsatser og hjælper dem med at skabe opmærksomhed, opbygge tillid og kommunikere om det, der betyder noget for dem.

Nøglefunktioner i CoPilot

• Idégenerering: CoPilot fungerer som en kreativ drivkraft, der giver unikke ideer til pressemeddelelser og andet indhold gennem AI-analyse. Den genererer udkast til koncepter og forslag baseret på brugerens organisation, skræddersyet til publikums interesser og aktuelle tendenser, hvilket sikrer, at alt indhold har maksimal gennemslagskraft.
  • Optimeret indholdsproduktion: Gå gnidningsfrit fra idé til produktion af indhold med AI-udkast, der udtrykker dit brands unikke stemme.

• Skræddersyet matching med journalister: CoPilots AI finder de bedste journalister til dine nyheder og sikrer, at dit budskab når ud til de rette mennesker.

• Ubesværet rapportering: Mål nemt din PR-effekt med analyse af mediedækningen i realtid og hold øje med, hvordan du bliver dækket i medierne.

– Det unikke ved CoPilot er, at vi muliggør en helt anden måde at personliggøre supporten til hver enkelt af vores kunder på. Ved at bruge AI-kapaciteter til at skabe en forståelse af brugerne og konteksten for deres virksomhed, kan vi nu skabe ideer og indhold, der ikke kun er innovativt, men også er i overensstemmelse med virksomhedens strategiske kommunikationsmål. Det resulterer i mere effektive PR-kampagner og gør kommunikatørernes arbejde så meget nemmere, siger Daniel Wagnerius, CTO hos Mynewsdesk.

Alle Mynewsdesks kunder vil have fuld adgang til CoPilot helt gratis indtil begyndelsen af næste år. I løbet af denne periode vil Mynewsdesk evaluere, hvordan kunderne bruger de nye funktioner, og hvordan produktet bedst sammensættes, når prøveperioden er overstået. På grund af Mynewsdesks store kundebase bliver dette en af de største AI-drevne SaaS-løsninger på markedet, og med lanceringen af CoPilot skubber Mynewsdesk til grænserne for, hvordan kommunikationsfolk kan bruge AI i deres daglige arbejde.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk