RCI og Nissan Battery Rental vælger PayEx til fakturer

RCI har indgået aftale med PayEx om håndteringen af deres faktura i Sverige og Danmark.
RCIs Nissan Battery Rentals primære forretningsområde er adminstration af batteriudlejning til Nissans elbilsmodeller.

- Vi vidste at det ville kræve en hel del udviklingsarbejde i vores systemer, og i fællesskab med betalingsleverandøren, inden produktet kunne lanceres. Vi er yderst tilfredse med resultatet og projektets forløb, og vi ser frem til langt og godt samarbejde med PayEx, siger Mikael Klasson Operations Manager på Nissan Battery Rental.

PayEx produkt Fakturaservice betyder, at PayEx sørger for hele Nissan Battery Rentals faktureringsproces, fra fakturering til opfølgning og inkasso. Aftalen omfatter fakturaer til Nissan Battery Rentals kunder, både virksomheder og privatpersoner, i Sverige og Danmark.

- Jeg er meget glad for, at vi kan samarbejde med Nissan Battery Rental. PayEx sørger for al fakturahåndtering, hvilket forenkler Nissan Battery Rentals arbejde, og de kan i stedet fokusere på at udvikle deres aktiviteter i Norden. Nissan Battery Rentals tillid til PayEx bekræfter, at vores services holder en høj kvalitet, og at vi er en af de bedste aktører på betalingsmarkedet, siger Niklas Levin, forretningsområdeansvarlig for Invoicers på PayEx.

For yderligere information, kontakt:
Niklas Levin, forretningsområdeansvarlig Invoicers
E-mail: niklas.levin@payex.com

• Økonomi, finans

• fakturahåndtering

PayEx er en privatejet koncern med hovedkontor på Gotland. Koncernen omfatter flere selskaber med cirka 500 medarbejdere i fire lande: Sverige, Norge, Danmark og Finland. PayEx tilbyder betalingsløsninger til internettet, mobil og fysisk handel samt administrative services inden for fakturering, kundeafstemning og inkasso. PayEx tilbyder også finansielle services som factoring, delbetaling og lån.

Pressekontakt Vice President, Sales & Marketing +46 70 314 37 37