Claus Bertelsen og Morten Jensen

Peter Larsen Kaffe forlænger med tre år som hovedsponsor i Viborg FF

Viborg FF og Peter Larsen Kaffe har været samarbejdspartnere i mere end 50 år, og nu er parterne blevet enige om at forlænge aftalen med yderligere tre år. Således vil den lokale kaffevirksomhed være hovedsponsor og blandt andet fortsat have sit logo på brystet af VFF-spillertrøjerne.

Direktør Morten Jensen er meget tilfreds med, at Peter Larsen Kaffe har skrevet under på den nye samarbejdsaftale:

"Vi er først og fremmest rigtig stolte af vores partnerskab med Peter Larsen Kaffe og er derfor meget glade for denne nye aftale. Når man har været samarbejdspartnere i mere end 50 år, så er det et tegn på, at man giver hinanden værdi, og at vi gennem årene har opbygget en stærk relation, og jeg er slet ikke i tvivl om, at vi kan udvikle samarbejdet yderligere i de kommende år.

Vi har fælles værdier og fælles interesser, og Peter Larsen Kaffe er en stærk repræsentant for Viborg, som vi er stolte af fortsat at have på brystet af vores spillertrøjer. Det er en innovativ virksomhed, som vi lader os inspirere af, og ser dem som en vigtig samarbejdspartner, der er med til at udvikle vores fodboldklub."

Den første samarbejdsaftale mellem VFF og Peter Larsen Kaffe blev indgået i 1971, og partnerskabet har gennem årene udviklet sig til meget mere end et klassisk sponsorat. Udover logoeksponering på trøjer og salg af kaffe på Energi Viborg Arena, så har samarbejdet de seneste år også indeholdt aktiviteter omkring Knus Kræft, fælles kamp for mangfoldighed og inklusion, introduktion af Det Grønne Kort samt flere tiltag for bæredygtighed. I 2021 blev Viborg FF som den første fodboldklub en del af Circular Coffee Community, som er et forpligtende fællesskab for bæredygtighed.

Peter Larsen Kaffes administrerende direktør, Claus Bertelsen, er glad for, at samarbejdet fortsætter:

"Viborg FF er en del af Peter Larsen Kaffe-familien, og vi er selvfølgelig glade for at fortsætte samarbejdet. Det er et samarbejde, der har udviklet sig over årene til stor gavn for begge parter, og lige nu er det hele fantastisk at være en del af. Vi har også været med i modgangstider, men lige nu rider vi på en bølge, der gør os alle stolte. Det grønne samarbejde skal vi bygge videre på. Der er så meget vi kan gøre sammen, og selvom vi har været partnere i over 50 år, så føles et som om, vi kun lige er begyndt.

Jeg har fulgt klubben, siden jeg var en lille dreng, hvor jeg tog på stadion med min far. I denne sæson har vi sammen med mine egne børn oplevet VFF-holdet med Peter Larsen Kaffe på brystet, træde ind på London Stadium til en europæisk kamp mod West Ham – det var en oplevelse, der gav gåsehud over hele kroppen. Vi ser frem til at udvikle samarbejdet med VFF i de kommende år, og glæder os til endnu flere store oplevelser sammen," siger Claus Bertelsen.