Lavere præmie og bredere dækning på Scania-lastbilforsikringer

Scania lægger op til hård konkurrence på det danske marked for lastbilforsikringer ved at udvide mulighederne og sænke priserne på forsikringer.

Når danske vognmænd skal købe forsikringer i dag, vælger de ofte at gå direkte til forsikringsselskaberne eller en forsikringsmægler, fordi de kan tilbyde helhedsløsninger som relaterer til virksomhedsdriften samt andre forsikringer som indbo-, bil- og husforsikringer. Nu vil mange Scania-ejere få store fordele - såvel tidsmæssige og økonomiske - ved at tegne lastbilforsikringerne hos Scania.

- Scania samarbejder med Tryg Forsikring og er fuldt konkurrencedygtige med de øvrige forsikringsselskaber. Vi er i stand til at udarbejde en skræddersyet løsning til alle vognmænd med særdeles attraktive vilkår samt konkurrencedygtige præmier, fortæller filialdirektør for Scania Finans Insurance Filip Högfeldt.

En Scania-forsikringsløsning indeholder alle de gængse forsikringer, som er nødvendige at have som dansk vognmand. Som supplement til den traditionelle lastbilforsikring tilbyder vi også en erhvervsansvarsforsikring, som dækker de omkostninger, vognmanden måtte få, hvis hans virksomhed forårsager skade på andre eller andres værdier, samt den lovpligtige arbejdsskadeforsikring, som dækker medarbejderne, hvis de får en skade på jobbet.

Scania kan skræddersy forsikringerne præcis til vognmandens behov. Jo flere Scania-løsninger vognmanden vælger, jo billigere bliver det at købe lastbilforsikringen.

- Vi kan give helt op til 20% i rabat, hvis en vognmand køber hele pakken, fortæller filialdirektør for Scania Finans Filip Högfeldt.

Mange fordele

- Der er mange fordele ved Scanias forsikringsløsninger, fortæller Filip Högfeldt og nævner blandt andet disse:

• Månedlig betaling, som en del af kontrakten
  • Ingen km-begrænsning
  • Udlandsdækning og chaufførforsikring
  • Fragtfører, jf. CMR-lovgivningen, som oftest krævet af arbejdsgiver
  • Kun én selvrisiko pr. skade
  • Ingen selvrisiko ved glasskade, når der skiftes hos Scania
  • Mulighed for at få meddækket autodriftsstop og fremmede trailere (til og afkoblet)
  • Jo flere Scania-løsninger jo billigere (EcolutionR&M serviceaftale, etc.).

- Scania leverer lastbiler suppleret med en meget bred portefølje af service- og finansieringsydelser. Vi kan tilbyde den maksimale tryghed, når det gælder drift af lastbiler og tilhørende materiel. Scania vil være totalleverandør af løsninger til branchen, og med vores forsikringskoncept kan vi nu tilbyde vognmanden en komplet løsning, fastslår Filip Högfeldt.

• præmie
  • scania finans
  • forsikring
  • busser

Om Scania Finans (udbyder af Scania lastbilforsikringer)

Scania Finans er forsikringsagent for Tryg Forsikring A/S og er registreret i Forsikring & Pensions agentregister (www.forsikringogpension.dk). Scania Danmark A/S, Industribuen 19, 2635 Ishøj, er underagent for Scania Finans og registreret i Finanstilsynets register over forsikringsmæglere (wwwft.dk).

Filip Högfeldt

Filialdirektør Scania Finans og Scania Finans Insurance +45 9134 4092