Årets nye gadgets til soveværelset

Selvom den rivende teknologiske udvikling oftest forbindes med f.eks. smartphones og tablets, er også intime former for gadgets som sexlegetøj med fremme. Det beviser flere af årets produktnyheder ifølge den erotiske webshop www.Sinful.dk:

”Vi kan tydeligt se, at de teknologiske fremskridt også påvirker sexlegetøjsbranchen, og da branchen i efteråret afslørede deres kommende nyheder på Erofame B2B-messen, stod det klart, at mange fremover vil bruge de teknologiske muligheder til at skabe nye og spændende produkter med endnu flere funktioner”, udtaler Mathilde Mackowski, stifter og medejer af Sinful.

Ekstra stimulation og større nydelse

Men hvad betyder det så for os som brugere, at sexlegetøjet bliver mere teknologisk? Ja, det kan bl.a. betyde, at produkterne bliver ekstra stimulerende, så de kan skabe endnu større nydelse, og at der er udsigt til helt nye og anderledes oplevelser:

”Noget af det nye vi har set er, at forskellige stimulationsmuligheder kombineres, så du nu både kan få rotationer og vibrationer, eller f.eks. vibrationer og elektronisk stimulation i et og samme produkt. De nye former for hybrid sexlegetøj vil uden tvivl inspirere folk til at eksperimentere mere i soveværelset, ligesom det måske også kan være med til at udviske grænserne mellem de forskellige kategorier af sexlegetøj”, udtaler Mathilde Mackowski.

Top 5 nye erotiske gadgets

Hvilke produkter er det så, der er med til at bane vejen for fremtidens sexlegetøj? Det giver Mathilde Mackowski her sit bud på, hvor hun har udvalgt 5 af de mest spændende produktnyheder fra sexlegetøjs verdenen:

LELO Ora
Til det kvindelige publikum har det svenske luksus brand LELO skabt en revolutionerende oralsex simulator, der efterligner følelsen af en blød og pirrende tungespids. LELO Ora skiller sig ud fra eksisterende oralsex stimulatorer, fordi den både har blide, roterende bevægelser og hurtige, pirrende vibrationer. At den tilmed har fået et smukt design, er kronen på værket.

Nexus Bisous
Med Bisous har Nexus skabt sit allerførste produkt til kvinder; en award vindende rabbit vibrator, der nænsomt masserer G-punktet i blide, roterende bevægelser, mens klitoris stimuleres af kraftige vibrationer.

”Bisous er den første rabbit på markedet, hvor hele skaftet roterer, og som noget helt nyt giver den blide og milde rotationer, frem for de mere insisterende rotationer vi kender fra eksisterende rabbit vibratorer”, udtaler Mathilde.

Mystim Electric Eric
Electric Eric er den første dildo vibrator i verden, der både vibrerer og giver pirrende elektronisk stimulation. Electric Eric er opladelig og med den kan du opnå en helt unik og spændende følelse – helt uden at skulle investere i et elektrosex apparat, som alm. elektroprodukter ellers kræver. Mystim vandt tidligere på året en Erotixxx Award for "Most Innovative Productline" for Electric Eric. Her er der virkeligt tale om et anderledes produkt, som netop udvisker grænsen mellem

Hot Octopuss Pulse
Pulse er en revolutionerende penis vibrator, der på en helt ny måde stimulerer penis med dybe og kraftige vibrationer. På indersiden har Pulse har en såkaldt ’PulsePlate’; en lille forhøjning på størrelse med en 2 krone, der pulserer hurtigt frem og tilbage, så det følsomme område omkring strengen stimuleres målrettet og intensivt. Pulse kan nydes med eller uden hænder, så du bare kan læne dig tilbage og nyde.

LELO Hula Beads
Hula Beads er en ny form for vibrator æg, der både roterer og vibrerer for endnu større nydelse. Ægget er velegnet til bækkenbundstræning såvel som til frække parlege. Hula Beads kan styres fra op til 12 meters afstand, f.eks. under en ekstra fræk tur i byen, og dens SenseMotion teknologi gør, at dine hænders bevægelser med fjernbetjeningen kan styre æggets vibrationer og rotationer.

Sexlegetøj til helt unikke oplevelser

Med nyheder som de nævnte ovenfor er udviklingen i sexlegetøjsbranchen virkeligt med fremme og ifølge Mathilde Mackowski er dette kun begyndelsen:

”Jeg er overbevist om, at den kommende tid kommer til at byde på endnu flere spændende nyheder, der i stigende grad bruger teknologien til at skabe endnu større nydelse. Det amerikanske firma OhMiBOd har allerede løftet sløret for en ny vibrator, der bliver tilgængelig inden for kort tid. Vibratoren kan styres via en smartphone app, der gør din telefon til en fjernbetjening, så der er bestemt noget at glæde sig til” udtaler Mathilde.

Links:
LELO Ora: http://www.sinful.dk/lelo-ora-oralsex-simulator
Nexus Bisous - http://www.sinful.dk/nexus-femme-bisous-rabbit-vibrator
Mystim Electric Eric - http://www.sinful.dk/mystim-electric-eric-e-stim-vibrator
Hot Octopuss Pulse - http://www.sinful.dk/hot-octopuss-penis-vibrator
Hula Beads - http://www.sinful.dk/lelo-hula-beads-roterende-vibrator-aeg

• teknologi
  • erotiske gadgets
  • sinful.dk
  • sinful
  • mathilde mackowski
  • sexlegetøj
  • hot octopuss pulse
  • lelo ora
  • lelo hula beads
  • nexus bisous
  • mystim electric eric

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at hjælpe alle – uanset køn, alder og seksualitet – til at få endnu bedre sex med sexlegetøj.