Dansk opfindelse bag mere end 300 meter penisforlængelse

315 meter penis - ca. 7,5 gange Rundetårns totale højde - så meget kan en dansk opfindelse samlet set ha’ givet danske mænd. Det viser nye beregninger fra www.Sinful.dk:

”Det bliver mere og mere almindeligt, at vi får henvendelser fra mandlige kunder, der drømmer om at være større og som gerne vil vide, hvad der virker. Der findes mange produkter på markedet, som kan give mere fylde, men kun få af dem har en vedvarende effekt på længden.  Ud fra vores kunders feedback er det to danske penisforlængere, der giver de bedste resultater, så med udgangspunkt i dem, besluttede vi os for at undersøge, hvor meget ekstra længde, de har givet danske mænd”, udtaler Mathilde Mackowski fra Sinful.dk.

Vedholdenhed giver resultater
De 315 meter penisforlængelse er beregnet under forudsætning af, at alle, der har købt en af de danske penisforlængere, har brugt den efter producentens forskrifter. Beregningen er baseret på en længde på 12,06 cm i erigeret tilstand. En længde, som i en undersøgelse fra Nice Universitet, der er baseret på mål fra over 12 millioner mænd i alderen 13-99 år, klassificeres som en ”lille penis”. Ifølge producenten af de danske penisforlængere, Male Edge og Jes Extender, er det oftest mænd i den størrelse, der efterspørger produkter til permanent penisforlængelse.

Beregningen tager derudover udgangspunkt i antallet af solgte penisforlængere på det danske marked i de 19 år producenten har eksisteret, samt i en gennemsnitlig vækst på 1,75 cm. Væksttallet stammer fra to undersøgelser der er offentliggjort i British Journal of Urology, hvor deltagerne i gennemsnit har opnået hhv. 1,7 cm og 1,8 cm vækst.

Ser man på salgstallene på verdensplan, kan den danske opfindelse samlet set have givet 8,75 km penisforlængelse - det er næsten 2 km mere end broforbindelsen mellem Sjælland og Sprogø, også kaldet Storebæltsbroens østbro.

Fælles for de to undersøgelser er dog, at penisforlængerne er brugt kortere tid end de ca. 1000 timer producenten anbefaler og derfor kan der rent faktisk være endnu bedre resultater at hente, særligt fordi man kan fortsætte med at bruge penisforlængerne, så længe man har lyst.

”Det er vigtigt at slå fast, at ændringerne ikke sker fra en dag til en anden. Permanent penisforlængelse tager tid, så man skal væbne sig med tålmodighed, inden man går i gang. Til gengæld kan man udnytte nattetimerne og komme sovende til resultater, hvis man har lyst. Penisforlængerne kan nemlig også bruges om natten, og så går timerne unægtelig noget hurtigere”, udtaler Mathilde Mackowski.

Permanente resultater
De to penisforlængere, der er udgangspunkt for Sinful.dks beregninger, er begge produceret af et firma fra Kongens Lyngby og bruger en metode kaldet ’traction’. Traction er en form for strækning af vævet, der provokerer kroppen til at producere nye celler, så vævet udvides permanent. Ifølge undersøgelserne fra British Journal of Urology, vurderes traction til at være den eneste non-kirurgiske metode til permanent penisforlængelse med et beviseligt resultat.

”Mange af de henvendelser vi får omkring penisforlængelser, tager udgangspunkt i penispumper. Pumper er gode, hvis man ønsker resultater indenfor få minutter, f.eks. inden sex. Men vil man have et vedvarende resultat, skal man have fat i en penisforlænger, udtaler Mathilde og fortsætter:

”Selvom penisforlængelse stadig ikke er noget de fleste mænd taler højt om, så oplever vi, at mange mænd har et ønske om at være større, hvad enten det er for at imponere kæresten i soveværelset eller vennerne i omklædningsrummet. Flere og flere af de mænd gør nu ord til handling.”

Bonusinfo
Traction metoden blev oprindeligt brugt efter kirurgiske indgreb i penis, for at sikre, at penis ikke trak sig sammen i helingsprocessen. Ved at holde penis udstrakt mindskes risikoen for arvævsdannelse og helingsprocessen fremskyndes.

• penisforlængelse
  • male edge
  • jes extender
  • traction
  • british journal of urology

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at hjælpe alle – uanset køn, alder og seksualitet – til at få endnu bedre sex med sexlegetøj.